Ιωάννα Τούνη: Από το ριάλιτι στην αυτοκρατορία των 2 εκατομμυρίων ευρώ

Αν κάποιος το 2017 έλεγε πως μια κοπέλα που δοκίμαζε την τύχη της στο «My Style Rocks» θα έφτανε λίγα χρόνια μετά να υπογράφει μια εταιρεία με τζίρο πάνω από δύο εκατομμύρια ευρώ, πιθανότατα θα γινόταν αντικείμενο ειρωνείας. Κι όμως, η πραγματικότητα σήμερα μοιάζει να ξεπερνά κάθε φαντασία.

Η Ιωάννα Τούνη, η influencer που πολλοί συνήθισαν να βλέπουν σε stories και τηλεοπτικά πλάνα lifestyle, έχει μετατραπεί σε μια επιχειρηματική δύναμη που κινεί εκατομμύρια. Και αυτό προκαλεί ένα εύλογο ερώτημα: Πώς γίνεται η «επιρροή» του διαδικτύου να μεταφράζεται σε τέτοια νούμερα;

Κέρδη που σοκάρουν

Τα επίσημα οικονομικά στοιχεία της J. TOUNI Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε. για το 2024 δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας:

  • Κύκλος εργασιών: 2.063.213,53 ευρώ (αύξηση 22,3% από το 2023)
  • Καθαρά κέρδη μετά φόρων: 1.541.461,62 ευρώ
  • Προ φόρων κέρδη: πάνω από 1,82 εκατομμύρια ευρώ
  • Καθαρή θέση: 2.475.112 ευρώ
  • Συνολικό ενεργητικό: 3.452.908 ευρώ

Νούμερα που θυμίζουν ισολογισμό μικρομεσαίας βιομηχανίας, όχι προσωπικού brand μιας influencer. Και όμως, η επιχείρηση της Τούνη κινείται με τέτοια ταχύτητα ανάπτυξης που δύσκολα θα τη συναντήσει κανείς ακόμα και σε εταιρείες με δεκαετίες παρουσίας.

Από τα 5.800 στα 242.000 ευρώ – Το άλμα των παγίων

Αν κάτι αποδεικνύει ότι η Ιωάννα Τούνη δεν αστειεύεται, είναι η εκρηκτική αύξηση των παγίων. Από μόλις 5.847 ευρώ το 2023, έφτασαν μέσα σε έναν χρόνο στα 242.023 ευρώ. Παράλληλα, τα αποθέματα εκτοξεύθηκαν από 2.800 ευρώ σε 232.680 ευρώ, ενώ οι απαιτήσεις διαμορφώθηκαν στα 2,13 εκατομμύρια ευρώ.

Με περιθώριο καθαρού κέρδους 75%, η J. TOUNI Μ.Ι.Κ.Ε. εμφανίζει αποδόσεις που σπάνια συναντώνται στη μόδα. Και πίσω από τα νούμερα, υπάρχει ένα σχεδόν μαθηματικά στημένο μοντέλο marketing, βασισμένο στην προσωπική της εικόνα.

Ένα story 15 δευτερολέπτων κοστίζει 350 ευρώ + ΦΠΑ, ένα πακέτο post και stories φτάνει τα 1.200 ευρώ, ενώ τα giveaway πακέτα (1 post και 25 stories) κοστολογούνται στα 5.000 ευρώ + ΦΠΑ. Οι πελάτες της, λένε οι αναλυτές, κερδίζουν έτσι 30.000 έως 90.000 νέους followers – μια «απόδοση επένδυσης» που δύσκολα μπορεί να βρει κανείς αλλού.

Πλέον, η ίδια έχει απλώσει τα δίχτυα της και σε TikTok και YouTube, δημιουργώντας ένα πολυμεσικό δίκτυο επιρροής που παράγει έσοδα από ρούχα, διαφημίσεις και συνεργασίες με brands.

Από το Instagram στα ακίνητα -και μια επένδυση 250.000 ευρώ

Η επιχειρηματίας δεν περιορίζεται πλέον στο e-commerce. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ιωάννα Τούνη έχει επενδύσει περί τα 250.000 ευρώ για την αγορά και ανακαίνιση ενός νεοκλασικού διαμερίσματος 170 τ.μ. του 1954 στην οδό Αγίας Σοφίας στη Θεσσαλονίκη, από κοινού με εταιρεία real estate.

Ο χώρος προορίζεται, είτε για την έδρα της εταιρείας, είτε ως showroom –πολυχώρος του brand TOUNI.

Οι αριθμοί πίσω από τη λάμψη

  • Παροχές σε εργαζομένους: μόλις 5.627 ευρώ
  • Αποσβέσεις παγίων: 6.295 ευρώ
  • Φόροι: 281.083 ευρώ
  • Λοιπά έξοδα: 227.329 ευρώ

Από τα πρώτα της βήματα στην τηλεόραση μέχρι το σημερινό της status ως ιδιοκτήτριας μιας εταιρείας με ενεργητικό 3,4 εκατομμύρια ευρώ και καθαρά κέρδη 1,5 εκατομμύριο, η Ιωάννα Τούνη ενσαρκώνει το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα της εποχής των influencers.

Για κάποιους, πρόκειται για ένα case study της νέας οικονομίας.
Για άλλους, για το πιο αδιανόητο επιχειρηματικό παράδοξο της δεκαετίας.











spot_img

Ροή ειδήσεων

spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ