Ενα ισχυρό αντίδοτο στην οικονομική κρίση, σε μια περίοδο που τα «στριμωγμένα» ελληνικά νοικοκυριά αναζητούν περισσότερο από ποτέ τη φτηνότερη λύση για τις αγορές τους, ανέβηκε στον κυβερνοχώρο. Με ένα απλό «κλικ» η νέα ιστοσελίδα μαζικών αγορών DealiN.gr της 24 Media, του μεγαλύτερου δικτύου online media στη χώρα μας, με 5.400.000 μοναδικούς χρήστες μηνιαίως, «υπόσχεται» να εξασφαλίζει μοναδικές προσφορές σε υπηρεσίες και αγαθά στις καλύτερες εκπτώσεις.
Με μότο «Είσαι μέσα;», το DealiN.gr διαφοροποιείται από τα υπάρχοντα sites μαζικών αγορών, καθώς δεν απευθύνεται μόνο σε γυναίκες, αλλά ετοιμάζεται να λανσάρει και ανδρικές «γενναίες» (ως προς την έκπτωση!) προσφορές υπηρεσιών. Oπως αναφέρουν επίσης οι διαχειριστές του site, «δεν γεμίζουμε τα εισερχόμενα e-mails σας παρά μόνο όταν υπάρχει λόγος!» Η πρώτη άκρως καλοκαιρινή προσφορά έκανε ήδη την εμφάνισή της, αλλά και αγοράστηκε από τους πρώτους «φίλους» του DealiN: 5 ευρώ για ένα εκπτωτικό κουπόνι 40% για αγορά από γνωστή αλυσίδα οπτικών.
Η λειτουργία της πλατφόρμας προσφορών είναι απλή: Ο ενδιαφερόμενος «μπαίνει», βλέπει την «προσφορά της ημέρας», «κλικάρει» για την αγορά και παραλαμβάνει στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο το ειδικό κουπόνι, «εισιτήριο» για την υπηρεσία, ή το αγαθό που επέλεξε. Εάν μάλιστα προτείνει το DealiN στην παρέα του, κερδίζει… πόντους για το επόμενο deal! Το «στήσιμο», την προώθηση και το μάνατζμεντ του νέου «παιδιού» της 24 Media αναλαμβάνει η Lead In, που προσφέρει υπηρεσίες διαχείρισης, εμπορικής ανάπτυξης και προώθησης, σε επιχειρήσεις που επενδύουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Το DealiN σηματοδοτεί την είσοδο του Ομίλου Ψηφιακών Μέσων 24 Media στην αγορά του e- commerce, ξεκινώντας από τον χώρο του social/group buying (μαζικές αγορές). Στο δίκτυο του ομίλου, που «μετρά» 190.000.000 θεάσεις σελίδων τον μήνα, ανήκουν επίσης τα έγκυρα brands Sport24, Νews247, Contra, Cosmo, Men24, Deltiokairou, ενώ αποτελεί τον αποκλειστικό συνεργάτη στην Ελλάδα και στην Κύπρο για τις παγκόσμιες «φίρμες» Dailymotion, NBA και MySpace.