Ραγκούσης – Ρέππας συνεχίζουν τις «ανταλλαγές πυρών» για τα ταξί

Σε δεύτερη φάση μπαίνει η κόντρα του πρώην με τον νυν υπουργό Υποδομών Δημήτρη Ρέππα και Γιάννη Ραγκούση αντίστοιχα. Η διαφωνία τους στο θέμα των ταξί, η οποία οδήγησε σε 18 ημέρες ταλαιπωρίας Ελλήνων και τουριστών από όλον τον κόσμο, που μάταια αναζητούσαν ταξί για τις μετακινήσεις τους, επανακάμπτει δριμύτερη, στον απόηχο της προσωρινής (;) λήξης της απεργίας των αυτοκινητιστών.

Υπεραμυνόμενος των επιλογών του στο θέμα των ταξί, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης επιμένει («Πρώτο Θέμα») στην ανάγκη να μπει πλαφόν στον αριθμό των ταξί. Σημειώνει ακόμη με νόημα ότι το πλαίσιο που είχε υιοθετήσει κατά τη θητεία του στο υπουργείο Υποδομών είχε τη σύμφωνη γνώμη των ιδιοκτητών ταξί (ως συμφωνία-αποτέλεσμα συμβιβασμού), αλλά και της τρόικας. Απαντώντας ο υπουργός στο ερώτημα «τα ταξί σε κάθε πόλη και περιοχή θα κυκλοφορούν σε απεριόριστο αριθμό ή θα τεθεί μια οροφή με βάση συγκεκριμένους δείκτες, όπως είναι ο πληθυσμός, οι διανυκτερεύσεις τουριστών και γενικότερα ο όγκος του δυνητικού χρήστη αυτών των υπηρεσιών;» υποστηρίζει ότι «με το Προεδρικό Διάταγμα απελευθερώνονταν τόσο η αγορά όσο και το επάγγελμα με πολλούς τρόπους», καθώς προβλέπονταν κανόνες προκειμένου να λειτουργεί μια ρυθμισμένη αγορά. Αλλωστε «τα ταξί έχουν σχεδόν μηδενικό αναπτυξιακό βάρος» λέει ο κ. Ρέππας, αφού το κόμιστρο καθορίζεται από το κράτος. Σε κάθε περίπτωση αρνείται ότι «τα πήρε» με τον Γιάννη Ραγκούση, τον οποίο χαρακτήρισε «ικανό πολιτικό», που έχει την αποκλειστική πρωτοβουλία και ο λόγος τού ανήκει. «Θα ήμουν ο τελευταίος που θα προκαλούσα πρόβλημα και μάλιστα σε μια τέτοια περίοδο» λέει.

Από την πλευρά του ο κ. Ραγκούσης χαρακτηρίζει («Εθνος της Κυριακής») αναιτιολόγητη την απεργία των ιδιοκτητών ταξί, προσθέτοντας ότι «όταν λέμε απελευθέρωση, εννοούμε απελευθέρωση, με κανόνες, διαφάνεια και δικαιοσύνη». Παραλληλίζει δε την απεργία των αυτοκινητιστών με σύγκρουση που αφορά την αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών που τάσσεται υπέρ της απελευθέρωσης των επαγγελμάτων αξιώνει κατά τον ίδιο συνέπεια λόγων και έργων, προσθέτοντας ότι πρέπει να τερματίσει η πρακτική τού «άλλα λέω, άλλα εννοώ, τελικά άλλα πράττω, άλλα ψηφίζω και άλλα εφαρμόζω», υπονοώντας προφανώς ότι αυτό δεν συνέβαινε επί Ρέππα στην ηγεσία του υπουργείου του… Μιλά ακόμα για σύγκρουση για την ανάπτυξη, την κοινωνική δικαιοσύνη, για την πρόοδο ή τη συντήρηση.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πώς μας κοροϊδεύουν με το ελαιόλαδο – Η λεπτομέρεια στις ετικέτες που προδίδει...

Δεν είναι όλα τα ελαιόλαδα που βλέπουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυτό που υπόσχονται. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Epicurious, μια μικρή αλλά...

Καραμπινάτο σκάνδαλο στις πλάτες των Αθηναίων με το κτίριο της Πατησίων 159

Τη δουλειά ανέθεσε ο Μπακογιάννης, αλλά τις τελικές υπογραφές έβαλε ο Δούκας! «Δεν μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς» λένε από τον Δήμο Αθηναίων Σε σκάνδαλο που...

Σημεία και τέρατα στο Κτηματολόγιο

Εγγραφο-φωτιά στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία από ομάδα επιστημόνων που εργάζεται στον οργανισμό κάνει λόγο για μεγάλο φαγοπότι με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης Λερναία Υδρα θυμίζουν...

Ενοχλημένη η πρεσβεία για το απαγορευτικό Μητσοτάκη – Συνάντηση Κίμπερλι με Τασούλα

Ακούγεται απίστευτο (και ακατανόητο), αλλά οι πληροφορίες μας επιμένουν ότι είναι πραγματικό γεγονός: Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τηλεφώνησε σε υπουργούς που είχαν δηλώσει επίσημα...

Φτώχεια καταραμένη

Εμείς τα λέγαμε ότι υπάρχει φτώχεια, αλλά η κυρία Σακελλαροπούλου, καλοβολεμένη ούσα στον προεδρικό θώκο, δεν μας πίστευε. Αλλωστε, είχε και αγωνίες αν ο...

Αποκάλυψη για το πάρτι στα ΕΛ.ΤΑ.: Ο Σκλήκας διπλασίασε σε έξι μήνες τον...

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τη θητεία του πρώην πλέον διευθύνοντος συμβούλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρη Σκλήκα. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dimokratia.gr, ο μισθός...

Εφιάλτης στα κρεοπωλεία για τους καταναλωτές – Τι κρύβεται πίσω από τις εξωφρενικές...

Το ράλι τιμών στο μοσχαρίσιο κρέας στην Ελλάδα μπορεί να έχει ανακοπεί τον τελευταίο μήνα, ωστόσο δεν αναμένεται να ακολουθήσει φθηνότερη πορεία. Αντιθέτως, σύμφωνα...

Καθετί που φοράει η υπέρκομψη Μαρέβα είναι έργο τέχνης: Σαν να δίνεις μπογιές...

* Αυτός ο Χατζηδάκης είναι ό,τι ακριβώς ονειρεύεται να γίνει κάθε δεξιός: Ενας άεργος κρατικοδίαιτος κηφήνας που βρίζει το Δημόσιο από το οποίο σιτίζεται,...

Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη πριν από τα 62 έτη – Αναλυτικός οδηγός...

Η «δημοκρατία» παρουσιάζει έναν αναλυτικό οδηγό με όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται και διαφέρουν από Ταμείο σε Ταμείο   Χιλιάδες εργαζόμενοι που ασφαλίστηκαν πριν από...

ΕΛΤΑ: Δεν είναι εξυγίανση. Είναι δωράκι στους ιδιώτες

της Μαρίας ΔεναξάΚαι που παραιτήθηκε ο Γρηγόρης Σκλήκας, ο CEO των ΕΛΤΑ, για να μη χρεωθεί ο «Μωυσής», άλλη μια σκόπιμη απαξίωση και στο...









Advertisement 3
spot_img

Ροή ειδήσεων

spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ