«Μεθυστική» νίκη και μέσα στη Γερμανία

Τέσσερα χρυσά και τέσσερα αργυρά μετάλλια κατέκτησαν βορειοελλαδικά κρασιά σε έναν από τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς οίνου που οργανώνεται στη Γερμανία, ο οποίος αποτελεί παράλληλα έναν από τους σημαντικότερους στον κόσμο. Σε μια εποχή που η χώρα μας βρίσκεται στη δίνη του κυκλώνα, οι Βορειοελλαδίτες οινοπαραγωγοί κατόρθωσαν να διακριθούν ανάμεσα σε χιλιάδες ανταγωνιστές τους από ολόκληρο τον κόσμο, καλλιεργώντας το έδαφος για επιτυχημένη πορεία στις αγορές του εξωτερικού.

Τα οινοποιεία της δυτικής Μακεδονίας που σάρωσαν στον διαγωνισμό βρίσκονται στο Τσοτύλι, στην Καστοριά και τη Φλώρινα. Μάλιστα, ένα από τα κρασιά που κέρδισε μετάλλιο κατέκτησε την υψηλότερη βαθμολογία που έχει καταλάβει ποτέ ελληνικό κρασί! Η διάκριση των ελληνικών κρασιών επί γερμανικού εδάφους έχει ιδιαίτερο συμβολισμό, αν αναλογιστεί κανείς την εικόνα που έχει η χώρα μας στη Γερμανία το τελευταίο διάστημα.

«Τα ελληνικά οινοποιεία κατάφεραν μια σημαντική διάκριση στην αγορά της Γερμανίας, που αποτελεί τη σημαντικότερη ευρωπαϊκή αγορά κρασιού. Χώρες όπως η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Πορτογαλία αλλά και οι λεγόμενες χώρες του νέου κόσμου, όπως η Αυστραλία, η Χιλή και οι ΗΠΑ, τοποθετούν τη Γερμανία σε υψηλό στρατηγικό στόχο πωλήσεων» λέει στη «δημοκρατία» η οινολόγος Αρτεμις Τουλάκη – Ρούφα, η οποία είναι επιστημονική σύμβουλος σε οινοποιεία. Φέτος, ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις, με τις συμμετοχές να ανεβαίνουν στον αριθμό ρεκόρ των 7.200 κρασιών. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν οκτώ ελληνικά κρασιά από τέσσερα διαφορετικά οινοποιεία. Το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, παρά το πολύ υψηλό επίπεδο, ήταν πέρα από κάθε προσδοκία, αφού όλα κατέκτησαν μετάλλιο.

Ο διεθνής διαγωνισμός οίνου Berliner Wein Trophy πραγματοποιήθηκε στη μητρόπολη του Βερολίνου υπό την αιγίδα του διεθνούς οργανισμού οίνου και αμπέλου, ενώ περιελάμβανε τυφλή γευστική δοκιμή από ομάδα εμπειρογνωμόνων.

«Η ικανοποίηση από την κατάκτηση ενός μεταλλίου είναι μεγαλύτερη, καθώς πρόκειται για έναν από τους πιο δύσκολους διαγωνισμούς. Παράλληλα, ένα μετάλλιο λειτουργεί και ως εργαλείο μάρκετινγκ. Σε κάθε κρασί που κερδίζει μετάλλιο επικολλάται σχετικό αυτοκόλλητο. Ηδη πήραμε και τα πρώτα θετικά δείγματα, καθώς ξεκίνησαν νέες ή ενισχύθηκαν οι εξαγωγές στο εξωτερικό. Οι διακρίσεις ελληνικών κρασιών είναι υπόθεση των τελευταίων ετών και δείχνουν ότι η χώρα μας έχει πολλές δυνατότητες» κατέληξε η οινολόγος.

Νίκος Πιτσιακίδης

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα