Η νέα υπηρεσία του 1555, που είναι στη διάθεση του κοινού επίσημα λίγο παραπάνω από ένα μήνα, φέρνει την εξυπηρέτηση πιο κοντά σε όλους: πλέον οι πολίτες με προβλήματα ακοής μπορούν να επικοινωνούν και να εξυπηρετούνται από το κράτος στην ελληνική νοηματική γλώσσα, εύκολα και με ασφάλεια, μέσω βιντεοκλήσης.
Η διαδικασία για να κλείσεις το ραντεβού είναι απλή, με 5 βήματα:
- Μπαίνεις στο 1555.gov.gr και εισέρχεσαι στην Ψηφιακή Εξυπηρέτηση.
- Επιλέγεις το Αίτημα Ραντεβού Βιντεοκλήσης στη νοηματική γλώσσα.
- Συνδέεσαι με τους προσωπικούς σου κωδικούς Taxisnet.
- Δηλώνεις δύο διαφορετικές ημέρες και ώρες για τον καθορισμό του ραντεβού.
- Επιλέγεις Φορέα και θεματολογία που ταιριάζει στο ζήτημά σου.
Αμέσως μετά, λαμβάνεις επιβεβαίωση στο email σου με τον σύνδεσμο για είσοδο στην βιντεοκλήση. Την ημέρα του ραντεβού ο σύνδεσμος ανοίγει αποκλειστικά για το προγραμματισμένο slot: συνδέεσαι από 10’ πριν έως 10’ μετά την προκαθορισμένη ώρα, ενώ η βιντεοκλήση δεν καταγράφεται. Σε αυτή συμμετέχουν ο διερμηνέας ΕΝΓ και εξειδικευμένος εκπρόσωπος.
Λίγο πριν τη σύνδεσή σου καλό είναι να έχεις έτοιμο το email με τον σύνδεσμο, σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο και τα βασικά στοιχεία για το αίτημά σου, για να κερδίσεις χρόνο. Η υπηρεσία λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:00, εκτός αργιών.
Μέχρι τώρα, μεταξύ των θεμάτων για τα οποία εξυπηρετήθηκαν οι πολίτες είναι οι επιτροπές ΚΕ.Π.Α., η σύνταξη χηρείας και η ασφαλιστική ικανότητα.
Η εξυπηρέτηση είναι δικαίωμα όλων και μέσω του 1555, του ενιαίου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, γίνεται ένα σημαντικό βήμα προς την πραγματικά ισότιμη πρόσβαση.
Τα τελευταία 4 χρόνια, το 1555 και το 1555.gov.gr έχουν μετασχηματίσει τον τρόπο που ο πολίτης εξυπηρετείται από το κράτος. Με επίκεντρο πάντα τις ανάγκες του κοινού, το πολυκαναλικό σύστημα ενημέρωσης και εξυπηρέτησης για ασφαλιστικά, εργασιακά και κοινωνικά θέματα είναι στη διάθεση των πολιτών σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα.