Η Καλιφόρνια απαγορεύει τις ενοχλητικές και δυνατές διαφημίσεις στο ίντερνετ

Η Καλιφόρνια έβαλε τέλος στις ενοχλητικά δυνατές διαφημίσεις που εμφανίζονται κατά τη διάρκεια προβολής σειρών και ταινιών σε streaming υπηρεσίες.

Ο νέος νόμος απαγορεύει τις διαφημίσεις να υπερβαίνουν την ένταση του κύριου περιεχομένου που παρακολουθεί ο θεατής, φέρνοντας τις πλατφόρμες σε συμμόρφωση με τον ομοσπονδιακό νόμο CALM Act, που είχε θεσπιστεί το 2010 για τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά κανάλια.

Ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια, Gavin Newsom, τόνισε ότι η απόφαση ανταποκρίνεται στα παράπονα των πολιτών, οι οποίοι δεν θέλουν οι διαφημίσεις να ακουγονται πιο δυνατά από τα προγράμματα που παρακολουθούν. Ο νόμος θα τεθεί σε εφαρμογή από 1η Ιουλίου 2026 και καλύπτει όλες τις streaming υπηρεσίες που προσφέρονται σε κατοίκους της πολιτείας, συμπεριλαμβανομένων των Netflix, Hulu και Amazon Prime Video.

Ο νόμος για την ηρεμία

Η πρωτοβουλία εμπνεύστηκε από την ιστορία της Samantha, κόρης του νομοθετικού διευθυντή του βουλευτή Thomas Umberg, η οποία ξυπνούσε από δυνατές διαφημίσεις ενώ κοιμόταν, προκαλώντας έντονη δυσφορία στους γονείς. Σύμφωνα με τον Umberg, ο νόμος αποσκοπεί στο να προστατεύσει τους καταναλωτές και να κάνει τις προβολές πιο ευχάριστες και ήσυχες.

Παρά την αρχική αντίδραση των Motion Picture Association και Streaming Innovation Alliance, που εκπροσωπούν μεγάλες πλατφόρμες όπως Disney και Netflix, ο νόμος τροποποιήθηκε ώστε να μην επιτρέπει μηνύσεις από ιδιώτες σε περίπτωση παραβίασης. Έτσι, οι δύο οργανισμοί δήλωσαν ουδέτερη στάση, ανοίγοντας τον δρόμο για την εφαρμογή του μέτρου.

Με τη νέα νομοθεσία, οι Καλιφορνέζοι θα μπορούν να απολαμβάνουν περιεχόμενο χωρίς να διακόπτεται η εμπειρία τους από εκκωφαντικές διαφημίσεις, θέτοντας ένα πρότυπο που ενδέχεται να ακολουθήσουν και άλλες πολιτείες των ΗΠΑ.














spot_img

Ροή ειδήσεων

spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ