Θύμιος Λυμπερόπουλος: Ο θάνατος του εμποράκου σε… διασκευή Χατζηδάκη

Ο κοινός παρονομαστής του σχεδίου Πισσαρίδη και της εργαλειοθήκης του υπ. Οικονομικών: η εξόντωση της ατομικής επιχειρηματικότητας

Το υπό ψήφιση φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης είναι μια απροκάλυπτη πρόθεση εξόντωσης κάθε μορφής ατομικής επιχειρηματικότητας. Είναι ωμή δολοφονία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας και των αξιών που υποτίθεται ότι παρέχει μια δημοκρατική χώρα στους πολίτες της.

  • Του Θύμιου Λυμπερόπουλου*

Το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης σχεδίασε τον εργασιακό θάνατο χιλιάδων επαγγελματιών. Αν θεωρεί κάποιος ότι όλο αυτό γίνεται για να εξοικονομήσει η κυβέρνηση 600.000.000 ευρώ και να τα διαθέσει στην εκπαίδευση και την υγεία, σίγουρα δεν έζησε και δεν ζει σε αυτή τη χώρα.

Ακόμα μια φορά η κυβέρνηση διχάζει την ελληνική κοινωνία με την μέθοδο του κοινωνικού αυτοματισμού και προσπαθεί να στρέψει τον έναν εργαζόμενο εναντίον του άλλου.

• Στόχος της κυβέρνησης είναι η εξαφάνιση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των αυτοαπασχολουμένων.

• Στόχος της κυβέρνησης είναι η υπαλληλοποίηση 750.000 ανθρώπων που θα στελεχώσουν μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους και πολυεθνικές.

• Στόχος της κυβέρνησης είναι η παροχή νέων φοροαπαλλαγών για το κεφάλαιο (μείωση των συντελεστών στους φόρους συγκέντρωσης κεφαλαίου και πώλησης εισηγμένων μετοχών) οι οποίες προβλέπονται στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο.

Το σχέδιο Πισσαρίδη, οι προτροπές του ΣΕΒ, η εργαλειοθήκη Χατζηδάκη έχουν έναν κοινό παρονομαστή: να κάνουν το επιχειρείν ασύμφορο για τους μικρούς και οικονομικά αδύναμους.

Θέλουν μεγάλα εταιρικά σχήματα όχι επειδή ελέγχονται ευκολότερα, αλλά γιατί αυτό υπαγορεύει η κοσμοθεωρία τους, η ιδεολογία (!!!) του νεοφιλελευθερισμού. Θεωρούν ότι οι ανθρώπινες κοινωνίες πρέπει να απαρτίζονται από δύο κατηγορίες: αυτούς που εργάζονται και αυτούς που καρπώνονται τον κόπο των εργαζομένων.

Ο κλάδος των ταξί αποτελείται από χιλιάδες ατομικές επιχειρήσεις και είναι από χρόνια στο στόχαστρο των νεοφιλελεύθερων κυβερνήσεων. Οι αντοχές μας εξέπληξαν δυσάρεστα όλο αυτό το πολιτικό συνονθύλευμα που για περισσότερα από δέκα χρόνια νομοθετεί εις βάρος του ταξί. Παλεύαμε και παλεύουμε μόνοι μας για να αντέξουμε σ’ αυτή την αήθη επίθεση.

Και είναι άδικο να κινδυνεύει η εργασία 50.000 ανθρώπων από κάποιους που δεν έχουν εργαστεί ποτέ στη ζωή τους! Ο ίδιος άνθρωπος που άνοιξε την πόρτα στις πολυεθνικές στον τομέα των μεταφορών και ως υπουργός Οικονομικών δεν κάνει τίποτα για να αποτρέψει τη φοροδιαφυγή, η ίδια κυβέρνηση που κλείνει τα μάτια στις παράνομες πρακτικές των πολυεθνικών εφαρμογών και στην παράνομη λειτουργία τους στη χώρα μας έρχονται σήμερα και μας λένε «κακώς υπάρχετε», «ο ταξιτζής φοροδιαφεύγει και πρέπει να πληρώσει»!

Η ίδια κυβέρνηση που υποσχέθηκε κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος, που υποσχέθηκε αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής με την αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων, που υποσχέθηκε δίκαιη και αντικειμενική φορολόγηση για όλους έρχεται σήμερα και «τσακίζει» τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και τους αυτοαπασχολουμένους.

Ούτε λοιπόν οικονομικά είναι τα κίνητρα ούτε η κυβέρνηση έχει διάθεση για πάταξη της φοροδιαφυγής. Είναι καθαρά θέμα πολιτικής βούλησης. Είναι ένα σχέδιο εξόντωσης των ατομικών επιχειρήσεων που πάντα υπήρχε στο συρτάρι και τώρα μπήκε στη φάση της υλοποίησης.

*Προέδρος του ΣΑΤΑ

{{-PCOUNT-}}14{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα