Οι εφοπλιστές επιδιώκουν συνήθως δύο βασικά πράγματα: Να αποκτήσουν αξιόλογα πλοία σε ελκυστικές τιμές, που μπορούν να τους δώσουν υπεραξίες, όταν τα πουλήσουν, και να εξασφαλίσουν καλά συμβόλαια με αξιόπιστους ναυλωτές για να δουλεύουν τα πλοία τους με κέρδος.
Ετσι, μάλλον θετική μπορεί να χαρακτηρίσει κανείς τη συμφωνία που σύναψε η οικογένεια Κωνσταντακόπουλου με έναν από τους μεγαλύτερους ναυλωτές παγκοσμίως, την Cargill. Ο βραχίονας του ελληνικού ναυτιλιακού ομίλου Costamare, που ασχολείται με τα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην, όχι μόνο προχώρησε σε συμφωνίες ναύλωσης, αλλά φέρεται ότι έχει συμφωνήσει και για από κοινού επενδύσεις σε φορτηγά πλοία και συναφείς δραστηριότητες.
Μέχρι τώρα η ναυτιλιακή ναύλωνε ένα πλοίο της στην Cargill. Σε πρώτο στάδιο τα πλοία που θα δουλεύουν για τον ναυλωτή αυξάνονται σε τέσσερα. Η Costamare Bulkers έχει στόλο 37 φορτηγών, 6 εκ των οποίων έχει αποφασίσει να πουλήσει.
Από τη στήλη παρασπονδίες της δημοκρατίας