Στο σχετικό αποκαλυπτικό δημοσίευμα ενδιαφέρον προκύπτει και για άλλες συμβάσεις με μικρότερα ποσά.
Όπως ,για παράδειγμα, η απόφαση Απριλίου 2025 από τη Δημοτική Επιχείρηση Υδρευσης Αποχέτευσης Πάτρας (ΔΕΥΑΠ) για ποσό 9.600 ευρώ που αφορά δημοσιεύσεις σε εφημερίδες ευχετήριων μηνυμάτων για το Πάσχα. Παρουσιάζονται και πίνακες (ενδεικτικά δείχνουμε κάποιους εξ αυτών), με τις δεκάδες προκηρύξεις και τις αποφάσεις 108 εκατ. που τρέχουν στο α’ επτάμηνο του 2025 για διαφήμιση, επικοινωνία, μάρκετινγκ κ.ά. από τους ελεγχόμενους ή επηρεαζόμενους από την κυβέρνηση φορείς, οργανισμούς κ.λπ.
Επίσης, περιλαμβάνονται κι όλες οι εγκρίσεις που έχει δώσει η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας μέσα στο 2025 για καμπάνιες και ενημερώσεις σε φορείς του Δημοσίου. Συμπεριλαμβάνονται και κάποιες που δεσμεύουν και επόμενες χρονιές, δηλαδή επεκτείνονται πέραν του ενός έτους. Το ποσό δαπανών έχει συνυπολογιστεί σε αυτό των συνολικά 108 εκατ. που έχουν αναφερθεί εξαρχής.
Τελικά, ο αριθμός 108 έχει διττή διάσταση για την ελευθερία του Τύπου στη χώρα μας, αλλά και την επικοινωνιακή προσέγγιση της κυβέρνησης. Το 2022 η Ελλάδα βρέθηκε στη θέση 108 της κατάταξης στην ελευθερία του Τύπου. Τρία χρόνια μετά, μόνο σε ένα εξάμηνο, η κυβέρνηση δαπανά 108 εκατ. ευρώ για να «τα έχει καλά» με τα ΜΜΕ, να περνά η «γραμμή» της με όλο και μικρότερες αντιστάσεις σε όλο το εύρος της κοινωνίας και να κρατά την επικοινωνιακή μπαγκέτα στην πληροφόρηση.