Στην Ολομέλεια της Βουλής εισάγεται σήμερα, Πέμπτη, προς συζήτηση και ψήφιση το νομοσχέδιο για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας του από την αρμόδια επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης.
Η κεντρική μεταρρύθμιση του νομοσχεδίου αφορά τη θεσμοθέτηση της εκλογής των τοπικών αρχόντων σε μία μόνο Κυριακή, διάταξη που υπερψηφίστηκε από την πλειοψηφία της επιτροπής. Στην ψηφοφορία επί της αρχής, η Νέα Δημοκρατία τάχθηκε υπέρ, ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ και η Πλεύση Ελευθερίας καταψήφισαν, ενώ το ΠΑΣΟΚ, η Ελληνική Λύση και η Νίκη διατήρησαν επιφυλάξεις για την τοποθέτησή τους στην Ολομέλεια.