Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ανακοίνωσε από τη Φλώρινα την επέκταση της ηλεκτρονικής επιτήρησης σε όλα τα βόρεια σύνορα της χώρας.
Το σχέδιο περιλαμβάνει τη δημιουργία ενιαίου δικτύου παρακολούθησης που θα εκτείνεται από την Ηγουμενίτσα και τη Σαγιάδα Θεσπρωτίας έως τον Έβρο, διασχίζοντας τη Θράκη και τις τρεις περιφέρειες της Μακεδονίας.
Ο υπουργός τόνισε ότι η πρωτοβουλία εντάσσεται στη συνολική στρατηγική ενίσχυσης της ασφάλειας των πολιτών και ότι η φύλαξη των συνόρων αποτελεί θεμελιώδη παράγοντα για την εσωτερική τάξη και σταθερότητα.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο κ. Χρυσοχοΐδης προήδρευσε υπηρεσιακής σύσκεψης με τον Γενικό Συντονιστή Αστυνομίας Βόρειας Ελλάδας, Υποστράτηγο Γεώργιο Παπαδόπουλο, και τον Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή Δυτικής Μακεδονίας, Ταξίαρχο Νικόλαο Έξαρχο, παρουσία ανώτερων αξιωματικών και στελεχών της ΓΕ.Π.Α.Δ.
Ο υπουργός εξέφρασε ικανοποίηση για την αστυνομική δράση στην περιοχή, χαρακτηρίζοντας τη Δυτική Μακεδονία μία από τις ασφαλέστερες περιφέρειες της χώρας. Στη σύσκεψη εξετάστηκαν επίσης τα στοιχεία για την οδική ασφάλεια και οι δράσεις μείωσης των τροχαίων, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο πεδίο της Κοινωνικής Αστυνόμευσης ως βασικό στοιχείο του επιχειρησιακού σχεδιασμού.