CNBC: “Η νέα μόδα στο fast food το ελληνικό γιαούρτι”

Το άρθρο έχει τίτλο «Από το kale έως το ελληνικό γιαούρτι: Αυτό είναι fast food πράγματι». Με σκοπό να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις και τις προτιμήσεις των πελατών τους, οι αλυσίδες εστιατορίων και fast food προσθέτουν στο μενού τους τροφές που πριν από μια δεκαετία θα τις συναντούσαμε μόνο στα καταστήματα βιολογικών προϊόντων μόνο και όχι δίπλα στο μενού που κοστίζει μόνο 1 δολάριο. Ο ευρύτερος κλάδος των εστιατορίων έχει ήδη ακολουθήσει τη μόδα, τροφοδοτώντας μια απότομη αύξηση στις τροφές και τα μενού που κάνουν καλό στον οργανισμό μας. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών, οι εμφανίσεις της quinoa σε μενού σημείωσαν άνοδο 1.200%, το kale 1.100% και ελληνικό γιαούρτι 900%, σύμφωνα με το MenuMonitor της Technomic. Tουλάχιστον 2 μεγάλες αλυσίδες fast food των ΗΠΑ, εξετάζουν αν η αύξηση στις πωλήσεις του ελληνικού γιαουρτιού, μπορεί να μεταφραστεί και σε μεγαλύτερες πωλήσεις σε όσους παραγγέλνουν από το αυτοκίνητό τους (drive menu).

ellines.com

{{-PCOUNT-}}4{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα