Ρεκόρ βλαβών στο μετρό Θεσσαλονίκης

Ολα δείχνουν ότι θα έπρεπε να λειτουργήσει αργότερα από τις 30 Νοεμβρίου, όταν πίεσε ο πρωθυπουργός να γίνουν εγκαίνια

Ποιος είπε ότι αποκαταστάθηκαν η τάξη και η κυκλοφορία στο μετρό Θεσσαλονίκης, ύστερα από εκείνη την πανευρωπαϊκή «πρωτιά» να κατεβάσουν τους επιβάτες στα μπετά της αποβάθρας, λόγω ηλεκτρολογικής βλάβης του συρμού, το προπερασμένο Σάββατο; Το βράδυ της Κυριακής, όταν και η μεταφορά ήταν δωρεάν (Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή, έως το τέλος του χρόνου), «κόλλησε» ο συρμός στον σταθμό Σιντριβανίου, κατέβασαν τους επιβάτες εκεί και τους οδήγησαν να πάρουν τρένο από την απέναντι πλευρά, ενώ αυτή η βλάβη οδήγησε σε καθυστέρηση μισής ώρας μέχρι να αποκατασταθεί.

Δεύτερο συμβάν με ακινητοποιημένο συρμό μέσα σε ένα 24ωρο συνέβη χθες το μεσημέρι, στον σταθμό Νέας Ελβετίας. Αυτό οδήγησε σε… αδιαχώρητο για τουλάχιστον μισή ώρα στους κεντρικούς σταθμούς του μετρό Θεσσαλονίκης, με τους επιβάτες να περιμένουν αρκετή ώρα μέχρι να καταφέρουν να επιβιβαστούν σε συρμό. Σύμφωνα με πληροφορίες, χθες στις 14.10, ένας από τους συρμούς ακινητοποιήθηκε για αρκετή ώρα σε σταθμό της Τροχιάς 1, όταν μεγάλος όγκος επιβατών μπήκε στα βαγόνια φρακάροντάς τα, με αποτέλεσμα να διακοπεί η λειτουργία του μετρό.

Σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, λόγω του αυξημένου όγκου των επιβατών εντός των βαγονιών, ορισμένοι συρμοί αναγκάστηκαν να μην πραγματοποιούν στάσεις σε σταθμούς με πολύ κόσμο. Οι επιβάτες ενημερώθηκαν μέσω ανακοίνωσης από τα μεγάφωνα ότι ο διερχόμενος συρμός δεν θα πραγματοποιήσει στάση. Η κατάσταση ομαλοποιήθηκε έπειτα από μισή ώρα περίπου. Ολα αυτά δείχνουν ότι το μετρό μάλλον θα έπρεπε να λειτουργήσει αργότερα από τις 30 Νοεμβρίου, όταν πίεσε ο πρωθυπουργός να γίνουν εγκαίνια για να φανεί συνεπής στην υπόσχεση που έδωσε (τρεις φορές εκτέθηκε τα προηγούμενα χρόνια), τη στιγμή που συνεργάτες του, υφυπουργοί, αλλά και τεχνικοί υποστήριζαν ότι έπρεπε να γίνουν δοκιμές τουλάχιστον ενός μηνός και μετά να δοθεί στην κυκλοφορία το μετρό.

Αυτό δεν έγινε, και τώρα «πληρώνουν» οι Θεσσαλονικείς και οι επιβάτες του μετρό αυτή τη μισαλλοδοξία να γίνουν τα εγκαίνια στην ημερομηνία κατά την οποία τελικά, όπως αποδεικνύεται, δεν ήταν έτοιμο το συγκοινωνιακό μέσο που θα έλυνε το πρόβλημα της πόλης – και τώρα φαίνεται ότι το επιμήκυνε! Ενα ακόμη χαρακτηριστικό στοιχείο του μετρό είναι οι χαμηλές πλέον ταχύτητες, τις οποίες παρατηρούν όσοι μπαίνουν για να κάνουν τη διαδρομή των 9,5 χιλιομέτρων περίπου, κάτι που σημαίνει ότι οι υπεύθυνοι φοβούνται να αυξήσουν ταχύτητα για λόγους που δεν θα εξηγήσουν ποτέ δημόσια. Ωστόσο, η ολοκλήρωση της διαδρομής δεν γίνεται πλέον σε 18 λεπτά, όπως είχε προαναγγελθεί.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πώς μας κοροϊδεύουν με το ελαιόλαδο – Η λεπτομέρεια στις ετικέτες που προδίδει...

Δεν είναι όλα τα ελαιόλαδα που βλέπουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυτό που υπόσχονται. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Epicurious, μια μικρή αλλά...

Καραμπινάτο σκάνδαλο στις πλάτες των Αθηναίων με το κτίριο της Πατησίων 159

Τη δουλειά ανέθεσε ο Μπακογιάννης, αλλά τις τελικές υπογραφές έβαλε ο Δούκας! «Δεν μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς» λένε από τον Δήμο Αθηναίων Σε σκάνδαλο που...

Σημεία και τέρατα στο Κτηματολόγιο

Εγγραφο-φωτιά στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία από ομάδα επιστημόνων που εργάζεται στον οργανισμό κάνει λόγο για μεγάλο φαγοπότι με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης Λερναία Υδρα θυμίζουν...

Ενοχλημένη η πρεσβεία για το απαγορευτικό Μητσοτάκη – Συνάντηση Κίμπερλι με Τασούλα

Ακούγεται απίστευτο (και ακατανόητο), αλλά οι πληροφορίες μας επιμένουν ότι είναι πραγματικό γεγονός: Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τηλεφώνησε σε υπουργούς που είχαν δηλώσει επίσημα...

Φτώχεια καταραμένη

Εμείς τα λέγαμε ότι υπάρχει φτώχεια, αλλά η κυρία Σακελλαροπούλου, καλοβολεμένη ούσα στον προεδρικό θώκο, δεν μας πίστευε. Αλλωστε, είχε και αγωνίες αν ο...

Αποκάλυψη για το πάρτι στα ΕΛ.ΤΑ.: Ο Σκλήκας διπλασίασε σε έξι μήνες τον...

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τη θητεία του πρώην πλέον διευθύνοντος συμβούλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρη Σκλήκα. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dimokratia.gr, ο μισθός...

Εφιάλτης στα κρεοπωλεία για τους καταναλωτές – Τι κρύβεται πίσω από τις εξωφρενικές...

Το ράλι τιμών στο μοσχαρίσιο κρέας στην Ελλάδα μπορεί να έχει ανακοπεί τον τελευταίο μήνα, ωστόσο δεν αναμένεται να ακολουθήσει φθηνότερη πορεία. Αντιθέτως, σύμφωνα...

Καθετί που φοράει η υπέρκομψη Μαρέβα είναι έργο τέχνης: Σαν να δίνεις μπογιές...

* Αυτός ο Χατζηδάκης είναι ό,τι ακριβώς ονειρεύεται να γίνει κάθε δεξιός: Ενας άεργος κρατικοδίαιτος κηφήνας που βρίζει το Δημόσιο από το οποίο σιτίζεται,...

Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη πριν από τα 62 έτη – Αναλυτικός οδηγός...

Η «δημοκρατία» παρουσιάζει έναν αναλυτικό οδηγό με όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται και διαφέρουν από Ταμείο σε Ταμείο   Χιλιάδες εργαζόμενοι που ασφαλίστηκαν πριν από...

ΕΛΤΑ: Δεν είναι εξυγίανση. Είναι δωράκι στους ιδιώτες

της Μαρίας ΔεναξάΚαι που παραιτήθηκε ο Γρηγόρης Σκλήκας, ο CEO των ΕΛΤΑ, για να μη χρεωθεί ο «Μωυσής», άλλη μια σκόπιμη απαξίωση και στο...









Advertisement 3
spot_img

Ροή ειδήσεων

spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ