Ένας 42χρονος υπήκοος Ουκρανίας συνελήφθη το βράδυ του Σαββάτου στην περιφερειακή οδό, σε κατάσταση μέθης, καθώς παραβίαζε το όριο ταχύτητας.
Το όχημά του κινούνταν με 149 χλμ/ώρα, πολύ πάνω από το επιτρεπτό όριο των 60 χλμ/ώρα σε εκείνο το σημείο, με την παράβαση να εντοπίζεται από το ειδικό ραντάρ της τροχαίας.
Οι αστυνομικοί πραγματοποίησαν έλεγχο και με αλκοτέστ, το οποίο έδειξε ότι ο οδηγός βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ, με τα αποτελέσματα να υπερβαίνουν τα επιτρεπτά όρια. Σήμερα, θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.
