Οι υπουργοί και οι βουλευτές μετακινούνται με τα ακριβά οχήματα που πληρώνουν από το υστέρημά τους οι φορολογούμενοι πολίτες, οι οποίοι χρησιμοποιούν Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Τα ΜΜΜ στην Ελλάδα βρίσκονται στο κακό τους χάλι και η κατάσταση διαρκώς επιδεινώνεται.
Η Αθήνα, για παράδειγμα, που είναι η πολυπληθέστερη πόλη της Ελλάδας και την οποία επισκέπτονται εκατομμύρια ξένοι τουρίστες κάθε χρόνο, δυσφημείται από τις τριτοκοσμικές συνθήκες που επικρατούν στα ΜΜΜ. Σε όλα, ανεξαιρέτως, η βρομιά είναι αφόρητη, το γκράφιτι κυριαρχεί, οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια μεγάλες και το καλοκαίρι καταντά αφόρητο λόγω των υψηλών θερμοκρασιών και της ανυπαρξίας κλιματισμού σε πολλά βαγόνια του ΗΣΑΠ και του μετρό, καθώς και σε μεγάλο αριθμό λεωφορείων και τρόλεϊ.
Ειδικά με τον καύσωνα η κατάσταση εξελίσσεται σε επικίνδυνη. Το μέλος του Δ.Σ. Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ Παναγιώτης Κοντογιάννης σε ραδιοφωνική συνέντευξή του είπε ότι «δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις επιβατών που λιποθυμούν από την υπερβολική ζέστη, αφού πολλοί συρμοί του ΗΣΑΠ δεν διαθέτουν κλιματισμό». Επίσης, ο κ. Κοντογιάννης κατήγγειλε πως από τους 52 συρμούς του αθηναϊκού μετρό οι 20 δεν έχουν κλιματισμό και στον ηλεκτρικό τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα «αφού ένα μέρος του στόλου χρονολογείται από το 1982».
Ολα τα παραπάνω πρέπει να συνδυαστούν και με τη θλιβερή εικόνα της ανομίας, η οποία επικρατεί στους σταθμούς. Οι τζαμπατζήδες σπρώχνουν τους πελάτες που έχουν ακυρώσει κανονικά το εισιτήριό τους για να περάσουν μαζί τους από τις μπάρες ή ακόμα και τις… πηδούν για να επιτύχουν τον στόχο της δωρεάν διαδρομής. Επίσης, δεν είναι λίγοι οι επαίτες που χρησιμοποιούν μικρά παιδιά σαν «κράχτες» της ανάγκης τους για χρήματα και οι διάφοροι παραβατικοί που ασχημονούν σε βάρος των επιβατών.
Η κατάντια των ελληνικών ΜΜΜ δεν μπορεί να φτιασιδωθεί από την κυβερνητική προπαγάνδα. Οι πολίτες τη νιώθουν στο πετσί τους σε καθημερινή βάση και χαμογελούν πικρά όταν ακούνε τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κ. Κυρανάκη να ομιλεί περί… εκσυγχρονισμού των μεταφορών στην Ελλάδα.