➥ Οι ισλαμιστές έποικοι που μας στέλνει ο Ερντογάν ήδη επιβάλλουν το «δίκαιό» τους σε ελληνικό (μέχρι νεωτέρας) έδαφος. Προχθές έκαναν κατάληψη του παράδρομου της εθνικής οδού (αφού πρώτα αποπειράθηκαν να καταλάβουν τις γραμμές του τρένου). Δεν τα κατάφεραν και κατσικώθηκαν στο οδόστρωμα (βλ. φωτό).
➥ Μια εικόνα, χίλιες λέξεις. Αυτές οι λέξεις περιγράφουν το εφιαλτικό μέλλον μιας χώρας που σύντομα θα γίνει απλός χώρος, τον οποίο θα καταλάβουν φεσοφόροι και μπουργκοφορούσες. Είναι θέμα χρόνου να γίνουν πλειοψηφία και όποιος έχει την πλειοψηφία κάνει -δημοκρατικότατα- τα κουμάντα του.
➥ Εχθές οι ισλαμιστές έποικοι πρόλαβαν κι έκαναν κατάληψη στις γραμμές του ΟΣΕ στη Μαλακάσα. Και ο λογαριασμός; Πού θα πάει ο λογαριασμός; Ποιος πληρώνει για όλα αυτά στην υπό κατάληψη και εξισλαμισμό χώρα;
➥ Όπως πάντα, σε περιπτώσεις σαν ετούτη, αυτός που την πληρώνει είναι εκείνος που ο αθλητικογράφος Γιώργος Γεωργίου αποκαλεί «ο κλασικός ο μαλ@#ας ο Ελληνας». Αυτός λοιπόν που λούζεται τις καθυστερήσεις των δρομολογίων και την αναστάτωση είναι αυτός που πληρώνει για να δουλεύει ο ΟΣΕ!
➥ Ο Ελληνας φορολογούμενος πληρώνει για να καταλαμβάνουν οι ισλαμιστές έποικοι τις γραμμές του ΟΣΕ. Χρηματοδοτούμε με τους φόρους που πληρώνουμε την εξαφάνισή μας! Αναμφίβολα πρόκειται για εμπνευσμένο κόλπο και ιδανική εκτέλεση του σχεδίου αντικατάστασης του πληθυσμού της Ελλάδας.
➥ Η συνέχεια στην υπόθεση της κατάληψης είναι ακόμα πιο αξιοθρήνητη κι από το ίδιο το περιστατικό. Οπως ανακοινώθηκε, «μετά από διαπραγματεύσεις με τον επικεφαλής των αστυνομικών δυνάμεων, οι μετανάστες αποχώρησαν από το σημείο και τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πραγματοποιούνται κανονικά».
➥ Με λίγα λόγια: η Αστυνομία διαπραγματεύεται (!!!) την εφαρμογή του νόμου με αυτούς που διαταράσσουν τις συγκοινωνίες και τσαλαπατούν τα δικαιώματα των Ελλήνων λες και είναι αποτσίγαρα.
➥ Όταν, όμως, πηγαίνει η Αστυνομία να συλλάβει κάποιον που χρωστάει στην Εφορία (και με αυτόν τον τρόπο καθυστερεί τη χρηματοδότηση των παροχών στους ισλαμιστές εποίκους), δεν διαπραγματεύεται. Τον μπαγλαρώνουν κι από δω πάν’ κι οι άλλοι.
π