Χωρίς νερό έχουν μείνει οι κοινότητες των Νέων Σιλάτων και της Σωζόπολης στην Χαλκιδική εξαιτίας κλοπής καλωδίων που σημειώθηκε στο τοπικό αντλιοστάσιο.
Αν και τα τεχνικά συνεργεία πιάνουν δουλειά αμέσως για την αποκατάσταση της βλάβης, η ζημιά που προκλήθηκε είναι πολύ μεγάλη. Αυτό σημαίνει ότι οι κάτοικοι των δύο περιοχών θα χρειαστεί να κάνουν υπομονή για αρκετές ώρες μέχρι να επισκευαστεί πλήρως το δίκτυο και να επιστρέψει το νερό στα σπίτια τους.
