Καθοριστική τροπή παίρνει η υπόθεση του επτάμηνου βρέφους που εισήχθη το Σάββατο στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο της Πάτρας με κάταγμα στον μηρό και εκδορές στο κεφάλι. Αν και αρχικά η κλινική εικόνα του μωρού θορύβησε έντονα τους θεράποντες ιατρούς, οι οποίοι έκριναν ότι οι τραυματισμοί εγείρουν υπόνοιες κακοποίησης και δεν συμβαδίζουν με την εκδοχή του ατυχήματος, τα νεότερα επιστημονικά δεδομένα καταρρίπτουν αυτό το σενάριο.
Σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση, τα ευρήματα αποκλείουν το ενδεχόμενο σωματικής κακοποίησης. Όπως προκύπτει, δεν διαπιστώθηκαν ίχνη παλαιότερης βίας, ενώ ο τραυματισμός στο πόδι του παιδιού είναι συμβατός με την πτώση από το κρεβάτι, όπως ακριβώς είχε υποστηρίξει από την πρώτη στιγμή η μητέρα του. Το βρέφος είναι καλά στην υγεία του και συνεχίζει να νοσηλεύεται για την ολοκλήρωση της απαραίτητης ιατρικής φροντίδας.
Μετά τις εξελίξεις αυτές, η νεαρή μητέρα, η οποία είχε συλληφθεί την Κυριακή 21 Ιουνίου, οδηγήθηκε ενώπιον των δικαστικών αρχών. Σε βάρος της ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βαθμό πλημμελήματος για το αδίκημα της έκθεσης ανηλικού σε κίνδυνο.
Στη συνέχεια, η κατηγορούμενη αφέθηκε ελεύθερη, ενώ για την εκδίκαση της υπόθεσης ορίστηκε τακτική δικάσιμος.
