Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοίνωσε την οριστική παράταση της προθεσμίας ολοκλήρωσης των εργασιών για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Ως νέα καταληκτική ημερομηνία ορίζεται η Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026.
Η ρύθμιση αφορά τα προγράμματα «Εξοικονομώ» των ετών 2021, 2023 και 2025, το «Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους», καθώς και το «Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις». Στόχος είναι η στήριξη των δικαιούχων και η επιτυχής υλοποίηση των ενεργειακών αναβαθμίσεων.
Λόγω της επερχόμενης ολοκλήρωσης του Ταμείου Ανάκαμψης, η συγκεκριμένη προθεσμία είναι τελική χωρίς περιθώριο νέας παράτασης. Οι ωφελούμενοι καλούνται να επισπεύσουν τις διαδικασίες. Η δράση εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0» με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.
