Το υπουργείο Υποδομών κοροϊδεύει την Ηπειρο

Μπορεί η Εγνατία οδός να έχει δώσει ανάσα στην Ηπειρο, όμως η κατασκευή των άλλων δύο αρτηριών, της Ιόνιας οδού και της Ε-65, που τη συμπληρώνουν και ολοκληρώνουν το αναγκαίο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της περιφέρειας, έχει περιέλθει σε τέλμα. Η κατάσταση αυτή υποχρέωσε τον περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέξανδρο Καχριμάνη να κατηγορήσει το υπουργείο Υποδομών για τεράστια λάθη. Συγκεκριμένα ο κ. Καχριμάνης δήλωσε για το θέμα, που αφορά άμεσα την ανάπτυξη της Ηπείρου: «Θεωρώ ότι ούτε στην Ε-65 ούτε στην Ιόνια οδό ακολουθήθηκε η πρέπουσα πορεία, και έγιναν τεράστια λάθη από το υπουργείο Υποδομών. Εκτιμώ ότι μπορούσαμε να κάνουμε όργανα τέτοια που μαζί με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα -από τη στιγμή που αρνούνται οι άλλες τράπεζες να συμμετάσχουν- να βρούμε λύσεις, σε συνεργασία με το εργοληπτικό δυναμικό της πατρίδας μας, για να προχωρήσουμε άμεσα και την Ιόνια οδό και την Ε-65. Θεωρώ ότι έγιναν τεράστια λάθη από το υπουργείο Υποδομών».

Αξίζει να σημειωθεί ότι προ ημερών ανεστάλησαν οι εργασίες και στα τελευταία εργοτάξια (στην περιοχή Γυμνότοπου Φιλιππιάδας) που λειτουργούσαν στην Ιόνια οδό. Ετσι σήμερα στον δυτικό οδικό άξονα της χώρας δεν… κινείται φύλλο. Στο ίδιο σημείο αποτελμάτωσης είναι τα έργα και στον Ε-65, τον κεντρικό οδικό άξονα, ο οποίος προορίζεται να συνδέσει την ΠΑΘΕ με την Εγνατία, ώστε εκτός της διευκόλυνσης των εσωτερικών μετακινήσεων να επιτυγχάνεται και η εύκολη πρόσβαση σε λιμάνια και αεροδρόμια, δηλαδή στις πύλες εισόδου και εξόδου για τουρισμό και εμπόριο.

Από την πλευρά της η κυβέρνηση διατείνεται ότι τα προβλήματα στους μεγάλους οδικούς άξονες οφείλονται στην αδυναμία του Δημοσίου να καταβάλει την εθνική συμμετοχή για απαλλοτριώσεις, που δεν καλύπτονται από το ΕΣΠΑ, και στην επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων που ζητούν οι παραχωρησιούχοι. Ωστόσο, δεν διευκρινίζει πώς σκοπεύει να αντιμετωπίσει την ακινησία των έργων, η οποία επηρεάζει σοβαρά τις προοπτικές ανάπτυξης μεγάλων περιοχών της ελληνικής περιφέρειας. Και μάλιστα σε μια περίοδο που η ανάπτυξη είναι ζωτικής σημασίας.

Ο περιφερειάρχης Ηπείρου τοποθετήθηκε και για τη δρομολογούμενη κατασκευή κόμβου στην Εγνατία οδό, που θα εξυπηρετεί το βορειοδυτικό τμήμα του λεκανοπεδίου Ιωαννίνων. Ο Αλέξανδρος Καχριμάνης μεταξύ άλλων ανέφερε:

«Εχουμε κάνει συζητήσεις και ως νομαρχιακή αρχή παλιότερα είχαμε πάρει τη δέσμευση ότι δεν θα λειτουργούσαν διόδια στο Δροσοχώρι· και αυτό γιατί, εκτός των άλλων, θεωρούμε ότι έπρεπε να γίνει ένας κόμβος από την περιοχή Δροσοχωρίου ως το Δρίσκο. Ακούσαμε όταν είχε έλθει ο κ. Μαγκριώτης ότι μέχρι τέλους του έτους θα μας είχε ανακοινώσει πού και πώς θα γίνουν οι κόμβοι κ.λπ. Δεν περιμέναμε ότι θα το έκανε, γιατί πολλές φορές έκανε συζητήσεις εδώ άνευ αντικειμένου.

Πριν από λίγες ημέρες, όταν παραβρεθήκαμε σε σύσκεψη στην Αθήνα για το Ρυθμιστικό των Ιωαννίνων, ενημερωθήκαμε ότι σε αυτό προβλέπεται ένας κόμβος στην Εγνατία, που θα είναι χρήσιμος για το βόρειο τμήμα του λεκανοπεδίου Ιωαννίνων. Αυτόν τον κόμβο στο Ρυθμιστικό τον τοποθετούν πριν από τη σήραγγα Δρίσκου. Ακούσαμε και την πρόταση να χρησιμοποιηθεί η σημερινή εθνική οδός. Για μένα πρέπει να χρησιμοποιηθεί, και παρά τα προβλήματα -από τη μη απάντηση για μεγάλο διάστημα από το υπουργείο Αμυνας- εμείς τελειώσαμε τη μελέτη».

Δημήτρης Κυριακόπουλος

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Καραμπινάτο σκάνδαλο στις πλάτες των Αθηναίων με το κτίριο της Πατησίων 159

Τη δουλειά ανέθεσε ο Μπακογιάννης, αλλά τις τελικές υπογραφές έβαλε ο Δούκας! «Δεν μπορούσαμε να κάνουμε αλλιώς» λένε από τον Δήμο Αθηναίων Σε σκάνδαλο που...

Πώς μας κοροϊδεύουν με το ελαιόλαδο – Η λεπτομέρεια στις ετικέτες που προδίδει...

Δεν είναι όλα τα ελαιόλαδα που βλέπουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυτό που υπόσχονται. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Epicurious, μια μικρή αλλά...

Φτώχεια καταραμένη

Εμείς τα λέγαμε ότι υπάρχει φτώχεια, αλλά η κυρία Σακελλαροπούλου, καλοβολεμένη ούσα στον προεδρικό θώκο, δεν μας πίστευε. Αλλωστε, είχε και αγωνίες αν ο...

Ενοχλημένη η πρεσβεία για το απαγορευτικό Μητσοτάκη – Συνάντηση Κίμπερλι με Τασούλα

Ακούγεται απίστευτο (και ακατανόητο), αλλά οι πληροφορίες μας επιμένουν ότι είναι πραγματικό γεγονός: Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τηλεφώνησε σε υπουργούς που είχαν δηλώσει επίσημα...

Καθετί που φοράει η υπέρκομψη Μαρέβα είναι έργο τέχνης: Σαν να δίνεις μπογιές...

* Αυτός ο Χατζηδάκης είναι ό,τι ακριβώς ονειρεύεται να γίνει κάθε δεξιός: Ενας άεργος κρατικοδίαιτος κηφήνας που βρίζει το Δημόσιο από το οποίο σιτίζεται,...

Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη πριν από τα 62 έτη – Αναλυτικός οδηγός...

Η «δημοκρατία» παρουσιάζει έναν αναλυτικό οδηγό με όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται και διαφέρουν από Ταμείο σε Ταμείο   Χιλιάδες εργαζόμενοι που ασφαλίστηκαν πριν από...

Σημεία και τέρατα στο Κτηματολόγιο

Εγγραφο-φωτιά στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία από ομάδα επιστημόνων που εργάζεται στον οργανισμό κάνει λόγο για μεγάλο φαγοπότι με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης Λερναία Υδρα θυμίζουν...

Αποκάλυψη για το πάρτι στα ΕΛ.ΤΑ.: Ο Σκλήκας διπλασίασε σε έξι μήνες τον...

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τη θητεία του πρώην πλέον διευθύνοντος συμβούλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρη Σκλήκα. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dimokratia.gr, ο μισθός...

Οικογένεια Ζηρίδη: Καταδίκη και σε δεύτερο βαθμό για τα χρέη τους

Το Εφετείο μείωσε την ποινή από 22 στα 11 έτη, καθιστώντας την εξαγοράσιμη. Οι απλήρωτοι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν τον δικαστικό αγώνα τουςΠέντε χρόνια μετά το...

ΕΛΤΑ: Δεν είναι εξυγίανση. Είναι δωράκι στους ιδιώτες

της Μαρίας ΔεναξάΚαι που παραιτήθηκε ο Γρηγόρης Σκλήκας, ο CEO των ΕΛΤΑ, για να μη χρεωθεί ο «Μωυσής», άλλη μια σκόπιμη απαξίωση και στο...









Advertisement 3
spot_img

Ροή ειδήσεων

spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ