Το καλοκαίρι, η πιο θερμή εποχή του χρόνου, επέστρεψε και μαζί της οι συνήθεις προβληματισμοί: παλιά κλιματιστικά που δυσκολεύονται να ανταποκριθούν, υψηλοί λογαριασμοί ρεύματος και το γνωστό δίλημμα: ποιο κλιματιστικό να επιλέξω, πότε να το πάρω και ποιος θα το εγκαταστήσει;
Τα Public, έχοντας καθιερωθεί ως κορυφαίος προορισμός για τεχνολογία, οικιακές συσκευές και ψυχαγωγία, δίνουν τη λύση με μια ολοκληρωμένη πρόταση αγοράς και εγκατάστασης κλιματιστικού, μέσα από τη νέα τους καμπάνια «Don’t worry, go Public».
Αναγνωρίζοντας τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, τα Public προσφέρουν:
- Δωρεάν εγκατάσταση με εξειδικευμένο προσωπικό
- Ανακύκλωση της παλιάς συσκευής χωρίς επιβάρυνση
- Επιβράβευση έως και 100€ με δωροεπιταγή ανακύκλωσης
- Δυνατότητα άτοκων αγορών, ακόμη και χωρίς πιστωτική κάρτα
Η ποικιλία σε διαθέσιμα μοντέλα είναι εντυπωσιακή, με κλιματιστικά τελευταίας τεχνολογίας που εξασφαλίζουν άμεση παράδοση και κορυφαία απόδοση – ιδανικά για τον απαιτητικό ελληνικό ή κυπριακό καύσωνα. Όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα τόσο στα φυσικά καταστήματα Public και Public + home, όσο και online στο public.gr και public.cy.
Η εταιρεία εγγυάται την καλύτερη τιμή της αγοράς, ενώ η επιλογή ενεργειακά αποδοτικών μοντέλων εξασφαλίζει οικονομία στους λογαριασμούς ρεύματος, χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση. Το πιο σημαντικό; Οι καταναλωτές δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα παραπάνω από το να διαλέξουν τη συσκευή που τους ταιριάζει. Η υπόλοιπη διαδικασία – από τη μεταφορά μέχρι και την εγκατάσταση – αναλαμβάνεται από την έμπειρη τεχνική ομάδα των Public, προσφέροντας μία πλήρως οργανωμένη εμπειρία αγοράς χωρίς άγχος.
Για όσους επιθυμούν ευελιξία στις πληρωμές, υπάρχουν διαθέσιμες λύσεις όπως το Flex Pay στα καταστήματα και το Public Now Pay Later με Klarna για τις online παραγγελίες.
Τέλος, η καμπάνια αποκτά χιούμορ και ζωντάνια με τον Λευτέρη Ελευθερίου σε πρωταγωνιστικό ρόλο. Μέσα από απολαυστικά σποτ, αναδεικνύονται οι… πονεμένες εμπειρίες με τα παλιά κλιματιστικά – από τον εκνευριστικό θόρυβο μέχρι τη χαμηλή απόδοση.
Το μήνυμα είναι σαφές: Αυτό το καλοκαίρι, μην αγχώνεσαι – πήγαινε Public!