Στην ταυτοποίηση οδηγού που παρέσυρε και εγκατέλειψε ηλικιωμένο πεζό στο Αγρίνιο, στις 29 Μαΐου, προχώρησε η Τροχαία. Ο ασυνείδητος οδηγός είχε εξαφανιστεί αφήνοντας το θύμα αβοήθητο, το οποίο τελικά μεταφέρθηκε και νοσηλεύτηκε σε νοσοκομείο.
Έναν μήνα μετά, οι αρχές αξιοποίησαν μαρτυρίες και βιντεοληπτικό υλικό, φτάνοντας στα ίχνη του. Από τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι ο άνδρας δεν διέθετε δίπλωμα οδήγησης, ενώ το όχημα ήταν ανασφάλιστο.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για σωματική βλάβη από αμέλεια και εγκατάλειψη, ενώ βεβαιώθηκαν διοικητικά πρόστιμα στον ίδιο και στην ιδιοκτήτρια του ΙΧ. Η υπόθεση διαβιβάζεται στον Εισαγγελέα.
