Βαρύτατη καμπάνα 17,5 ετών χωρίς αναστολή επιβλήθηκε από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου στον 64χρονο διευθυντή Γυμνασίου και προπονητή πολεμικών τεχνών, ο οποίος κρίθηκε ένοχος για τη σεξουαλική κακοποίηση ανήλικης μαθήτριάς του.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του cretalive.gr, ο κατηγορούμενος, ο οποίος βρισκόταν προφυλακισμένος από τον Ιούνιο του 2025, επιχείρησε αρχικά να αποδώσει τις πράξεις του σε ένα «στιγμιαίο λάθος», ζητώντας συγγνώμη από τη μητέρα του θύματος. Ωστόσο, η υπεράσπιση της ανήλικης προσκόμισε στο δικαστήριο ένα αδιάψευστο ηχητικό ντοκουμέντο που είχε καταγράψει κρυφά η ίδια η μαθήτρια με το κινητό της, αναγκάζοντας τον 64χρονο να ομολογήσει. Στην απόφασή του, το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο για τις τρεις από τις τέσσερις κατηγορίες (απαλλάχθηκε από εκείνη του βιασμού) και τον έστειλε πίσω στη φυλακή, λαμβάνοντας υπόψη και μια συγκλονιστική επιστολή της ανήλικης που ζητούσε την παραδειγματική τιμωρία του.
Η υπόθεση είχε ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2025, όταν ο «δάσκαλος» απομόνωσε το κορίτσι σε ένα ταξίδι με πλοίο από τον Πειραιά προς την Κρήτη με το πρόσχημα σεμιναρίων, ισχυριζόμενος ψευδώς ότι άλλες μαθήτριες ακύρωσαν την τελευταία στιγμή. Η κακοποίηση ξεκίνησε μέσα στην καμπίνα του πλοίου και συνεχίστηκε έναν μήνα αργότερα, προτού το παιδί και η μητέρα του βρουν το κουράγιο να τον καταγγείλουν.
