ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΕΛΟΣ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΤΥΠΟΥ UBER

Η διαφορά ανάμεσα στον ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό και στον άκρατο νεοφιλελευθερισμό, που εκφράστηκε από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και την κυβέρνηση Σαμαρά και που χαρακτηρίζει σήμερα τον Κ. Μητσοτάκη, είναι πώς αντιλαμβάνονται τις ανθρώπινες αξίες.Στον ριζοσπαστικό φιλελευθερισμό η οικονομία υπηρετεί τον άνθρωπο. Στον άκρατο νεοφιλελευθερισμό ο άνθρωπος είναι συμπλήρωμα των αριθμών και υπηρέτης της οικονομίας.

Η σημερινή κυβέρνηση γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, επειδή δίνει προτεραιότητα στον άνθρωπο -όπως έκαναν ο Κ. Καραμανλής ως πρωθυπουργός και ο Πρ. Παυλόπουλος ως υπουργός πριν και ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας σήμερα- και όχι στα κέρδη των πολυεθνικών, πολεμάται ασύστολα από την αντιπολίτευση και τα μεγάλα επιχειρηματικά σχήματα. Και, αν η κυβέρνηση αναγκάζεται με πόνο να παίρνει μέτρα λιτότητας, υπό το βάρος του εκβιασμού που υφίσταται για να ολοκληρωθούν συμφωνίες (που προβλέπονται από τα πρώτα Μνημόνια που υπέγραψαν οι κυβερνήσεις Παπανδρέου – Σαμαρά) με τους δανειστές, για τη νεοφιλελεύθερη παρέα αυτά τα μέτρα είναι το βασικό της πολιτικό πρόγραμμα. Ξέρουν πολύ καλά να χρησιμοποιούν λέξεις όπως «κινητικότητα» ή «δεξιότητες» για να καλλιεργήσουν ελπίδες στους νέους. Ομως, οι νέοι φεύγουν στο εξωτερικό, οι μεσήλικοι βγαίνουν στην ανεργία και από εκεί καταλήγουν… στα νεκροταφεία. Εμαθαν να βαφτίζουν μεταρρύθμιση τη στήριξη των… πολυεθνικών φίλων τους και να απορρίπτουν το κοινωνικό κράτος ως προϊόν λαϊκισμού.

Σε ό,τι αφορά τον κλάδο των ταξί, ο ληστρικός ανταγωνισμός από την Uber και τα ενοικιαζόμενα με οδηγό με τα οποία συνεργάζεται «νομιμοποιήθηκε» από τον Κωστή Χατζηδάκη και την Ολγα Κεφαλογιάννη, όταν διετέλεσαν υπουργοί Ανάπτυξης και Τουρισμού, αντίστοιχα. Για όσους έχουν κοντή μνήμη, να θυμίσω ότι ο κλάδος μας ενημερώθηκε για τις προθέσεις τους δύο μέρες πριν από την ψήφιση αυτών των διατάξεων, που συμπεριλήφθηκαν (χωρίς αυτό να ήταν απαίτηση των δανειστών) στο Μνημόνιο το οποίο υπέγραψε η κυβέρνηση Σαμαρά. Μάταια προσπάθησε ο Μιχάλης Παπαδόπουλος να φτιάξει εφαρμοστικούς νόμους για να αποτρέψει τη ληστρική υποκλοπή έργου.

Με πολύ απλά λόγια, σκόπιμα σχεδίασαν όσα σχεδίασαν και, επίσης, σκόπιμα μας αιφνιδίασαν για να μην προλάβουμε να αντιδράσουμε. Λίγους μήνες αργότερα η Uber ανακοίνωσε την είσοδό της στην ελληνική αγορά και, επειδή άλλα οχήματα για να συνεργαστεί δεν υπήρχαν, χρησιμοποίησε (τι σύμπτωση!!!) αυτά που νομιμοποιήθηκαν από τα «νομοθετικά δώρα» Χατζηδάκη. Γι’ αυτό δεν μας έκαναν καμιά εντύπωση ούτε οι δηλώσεις Μητσοτάκη – Μπακογιάννη υπέρ της Uber ούτε η ξενάγηση των στελεχών της αμερικανικής πολυεθνικής στα γραφεία της Ν.Δ. από τον Κυρανάκη, ούτε φυσικά η επερώτηση της Καϊλή στην Κομισιόν για το αν σκοπεύει να εκδώσει κοινοτική οδηγία για την Uber.

Απέναντι σε αυτή την «αβανταδόρικη» για την Uber πολιτική, τα στελέχη της σημερινής κυβέρνησης στο σύνολό τους, αλλά κυρίως η ηγεσία του υπ. Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης και Νίκος Μαυραγάνης, έκαναν μια τιτάνια προσπάθεια -εδώ και δύο χρόνια- να αποκαταστήσουν τις αδικίες που υπέστη ο κλάδος των ταξί και να επιβάλουν νομιμότητα και δικαιοσύνη στις επιβατικές μεταφορές. Συμφωνήσαμε σε ένα σχέδιο νόμου (θα ακολουθήσει κι άλλο από το υπ. Τουρισμού) που βάζει τέλος στην ασυδοσία των πολυεθνικών και των νταβατζήδων της τουριστικής βιομηχανίας. Είναι αλήθεια ότι αυτός ο νόμος είναι φιλί ζωής για τον κλάδο των αυτοκινητιστών ταξί και περιμένουμε πολλούς μήνες να πάρει τον δρόμο για τη Βουλή και να ψηφιστεί. Και θα είχε τελειώσει, αν οι πιέσεις (αξιολόγηση, εισαγωγείς αυτοκινήτων, τουριστικοί παράγοντες) που ασκήθηκαν προς το υπουργείο δεν ήταν τόσες πολλές και μεγάλες.

Αυτό που κατάφεραν οι γνωστοί άγνωστοι υπερασπιστές των πολυεθνικών ήταν απλώς να καθυστερήσουν τη διαδικασία. Οπως ανακοινώθηκε, το συγκεκριμένο νομοσχέδιο θα πάει στη Βουλή τον Σεπτέμβριο. Και εκεί θα πέσουν οι μάσκες. Εκεί θα δούμε ποιοι αγωνίζονται και νομοθετούν για το καλό της κοινωνίας και ποιοι πεισματικά παραμένουν υποστηρικτές της διαπλοκής, αδιαφορώντας και για το ευρωπαϊκό δίκαιο σε ό,τι αφορά τις επιβατικές μεταφορές και για τις εισηγήσεις του γενικού εισαγγελέα του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.

Κατανοούμε απόλυτα ότι τα όπλα των αντιπάλων μας (Τύπος, αντιπολίτευση, επιχειρηματικά συμφέροντα κ.λπ.) είναι «πυρηνικά», αν τα συγκρίνει κάποιος με τα δικά μας. Εμείς έχουμε το δίκιο με το μέρος μας. Και είμαστε ευχαριστημένοι που η κυβέρνηση το είδε, το πίστεψε και προσπαθεί να μας δικαιώσει.
Το μήνυμα που θέλουμε να στείλουμε ως κλάδος προς το επιβατικό κοινό είναι να σταματήσουν οι πολίτες να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα εξ ορισμού παράνομα. Τα χρήματα που δίνουν καταλήγουν σε φορολογικούς παραδείσους και γίνονται συνεργοί στη μεγαλύτερη και ταχύτερη φτωχοποίηση της ελληνικής κοινωνίας. Σε ό,τι αφορά τα «πολιτικά φιλαράκια» της Uber και τα συνεταιράκια της, ας γνωρίζουν ότι θα είναι προτιμότερο για κείνους να θεσπιστούν νόμοι και κανόνες που θα τηρηθούν απόλυτα, παρά να αναγκαστούμε να πάρουμε τον νόμο στα χέρια μας…

ΥΓ.: Η Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ έχουν πρόταση για τα προβλήματα της κοινωνίας ή εξαντλήθηκαν με την υπεράσπιση των συμφερόντων των επιχειρηματιών; Πότε θα καταλάβετε ότι ο λαός έχει απορρίψει και το κρατικό μονοπώλιο του ΚΚΕ και το ιδιωτικό μονοπώλιο που πρεσβεύετε εσείς;

Θύμιος Λυμπερόπουλος

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη πριν από τα 62 έτη – Αναλυτικός οδηγός...

Η «δημοκρατία» παρουσιάζει έναν αναλυτικό οδηγό με όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται και διαφέρουν από Ταμείο σε Ταμείο   Χιλιάδες εργαζόμενοι που ασφαλίστηκαν πριν από...

Πώς μας κοροϊδεύουν με το ελαιόλαδο – Η λεπτομέρεια στις ετικέτες που προδίδει...

Δεν είναι όλα τα ελαιόλαδα που βλέπουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυτό που υπόσχονται. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Epicurious, μια μικρή αλλά...

Κ. Αϊβαλιώτης: Μόνο έτσι παίρνουν το μήνυμα

Το think tank «Adie» έχει παρέμβαση στις Βρυξέλλες εδώ και χρόνια. Στην τελευταία έκθεσή του αναφέρει ότι το οικονομικό σφίξιμο της Τουρκίας είναι τόσο...

Αποκάλυψη για το πάρτι στα ΕΛ.ΤΑ.: Ο Σκλήκας διπλασίασε σε έξι μήνες τον...

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τη θητεία του πρώην πλέον διευθύνοντος συμβούλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρη Σκλήκα. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dimokratia.gr, ο μισθός...

Σημεία και τέρατα στο Κτηματολόγιο

Εγγραφο-φωτιά στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία από ομάδα επιστημόνων που εργάζεται στον οργανισμό κάνει λόγο για μεγάλο φαγοπότι με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης Λερναία Υδρα θυμίζουν...

Παρέμβαση – καταπέλτης Κοκοτσάκη για τα Τέμπη: «Τα κρίσιμα στοιχεία παραμένουν πάνω στα...

Ο Βασίλης Κοκοτσάκης, μέλος της ομάδας τεχνικών συμβούλων συγγενών θυμάτων των Τεμπών έκανε μια μακροσκελή ανάρτηση στο facebook, με την οποία ανέλυσε την εστίαση...

Mαρτυρία από θύμα επίθεσης του Φανούρη και του γαμπρού του: «Ήμουν δέκα μέρες...

Μια νέα μαρτυρία από τα Βορίζια έρχεται να ρίξει φως στο παρελθόν ανθρώπων που εμπλέκονται στη βεντέτα του χωριού.Άνδρας που ισχυρίζεται πως έπεσε θύμα...

Ενοχλημένη η πρεσβεία για το απαγορευτικό Μητσοτάκη – Συνάντηση Κίμπερλι με Τασούλα

Ακούγεται απίστευτο (και ακατανόητο), αλλά οι πληροφορίες μας επιμένουν ότι είναι πραγματικό γεγονός: Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τηλεφώνησε σε υπουργούς που είχαν δηλώσει επίσημα...

Θήβα: Ρομά κάλεσαν ασθενοφόρο σε καταυλισμό και το λιθοβόλησαν για να “σπάσουν πλάκα”!

Σε μια αδιανόητη πράξη προέβησαν ομάδα Ρομά από τον καταυλισμό στο Πυρί της Θήβας που κάλεσαν ασθενοφόρο για να μεταφέρει ασθενή, όμως όταν έφτασε...

Φτώχεια καταραμένη

Εμείς τα λέγαμε ότι υπάρχει φτώχεια, αλλά η κυρία Σακελλαροπούλου, καλοβολεμένη ούσα στον προεδρικό θώκο, δεν μας πίστευε. Αλλωστε, είχε και αγωνίες αν ο...







Advertisement 3
spot_img

Ροή ειδήσεων





spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ