Συγγνώμη ζήτησε η δασκάλα που κατήγγειλε το 6χρονο
Η υπόθεση που αναστάτωσε το Λουτράκι, με τη δασκάλα που κατήγγειλε έναν 6χρονο μαθητή για «ανάρμοστη συμπεριφορά», επανήλθε σήμερα στο προσκήνιο μετά τη δημόσια δήλωσή της στο «Πρωινό» του ΑΝΤ1. Η Ναταλία Κατσίφη ζήτησε συγγνώμη από την οικογένεια του παιδιού, χωρίς όμως να ανακαλεί την πράξη της ή να δηλώνει μεταμέλεια.
Η δασκάλα ανέφερε ότι λυπάται αν πλήγωσε το παιδί ή τους γονείς του, επιμένοντας όμως ότι η καταγγελία έγινε «για προστασία». Υπογράμμισε ότι αγαπά όλα τα παιδιά και δηλώνει πως δεν θέλει να επεκταθεί στο περιεχόμενο της καταγγελίας.
Χαρακτηριστικά είπε:
«Συγγνώμη αν στεναχώρησα την οικογένεια και αν προκάλεσα αναστάτωση. Δεν έχω μετανιώσει. Το έκανα για προστασία».
Παράλληλα, είπε ότι συγχωρεί τους γονείς του παιδιού για τη στάση που κράτησαν μετά το περιστατικό.
Η δασκάλα προχώρησε και σε μια προσωπική εξομολόγηση, περιγράφοντας ένα παρελθόν κακοποίησης μέσα σε έναν αποτυχημένο γάμο 30 χρόνων. Μίλησε για ναρκισσιστική και βίαιη συμπεριφορά του πρώην συζύγου της και την προσπάθειά της να βρει στήριξη στη θρησκεία.
Όπως είπε:
• «Ήμουν κακοποιημένη, δυστυχισμένη, με έναν χειριστικό και βίαιο άνδρα».
• «Ασχολούμαι με τα θεία τα τελευταία πέντε χρόνια για να πάρω δύναμη και κουράγιο».
• «Δεν είμαι θεούσα, είμαι θεοσεβούμενη».
Εξήγησε ότι μεγαλώνει μόνη της δύο παιδιά και αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες.
Η δασκάλα υποστήριξε ότι «τα σημερινά παιδιά δεν έχουν μάθει τα όρια» και ότι «πολλοί γονείς έχουν άγνοια για τη σωστή διαπαιδαγώγηση».
Παρότι έκανε την καταγγελία που οδήγησε στην καταιγίδα αντιδράσεων, σήμερα επέλεξε να ζητήσει συγγνώμη, αποφεύγοντας όμως οποιαδήποτε ανάκληση.
Η εκπαιδευτικός έχει ήδη μετακινηθεί σε άλλο σχολείο, έως ότου ολοκληρωθεί η έρευνα για τη σοβαρή καταγγελία. Η ίδια ανέφερε ότι η αλλαγή αυτή την έχει επιβαρύνει οικονομικά, λέγοντας ότι δεν διαθέτει χρήματα και μεγαλώνει μόνη της δύο παιδιά.
Η υπόθεση συνεχίζει να προκαλεί συζητήσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα, τόσο για τη διαχείριση τέτοιων περιστατικών όσο και για τον τρόπο που η δασκάλα περιέγραψε το παιδί με όρους που είχαν πυροδοτήσει οργή και αντιδράσεις.


