Κόλαση στις συγκοινωνίες

Κάτι παραπάνω από εφευρετικοί πρέπει να είναι πλέον οι κάτοικοι του λεκανοπεδίου, προκειμένου να λύσουν τον γρίφο «σήμερα πώς θα πάω στη δουλειά μου». Τα μέτωπα του υπουργού Μεταφορών συνεχώς πυκνώνουν, με το επιβατικό κοινό να είναι τελικά το θύμα. Το μπάχαλο με τις μετατάξεις του ΗΣΑΠ έχει προκαλέσει μία άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία, με τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται με το σταγονόμετρο και τη σωματική ακεραιότητα των επιβατών να τίθεται σε κίνδυνο λόγω του τεράστιου συνωστισμού στις αποβάθρες. Η κατάσταση έχει επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο, λόγω της απεργίας των ιδιοκτητών ταξί, γεγονός που αυξάνει ακόμη περισσότερο την ανάγκη για μέσα μεταφοράς, ενώ με απεργία διαρκείας απειλεί τις επόμενες ημέρες το μετρό.

Η καρατόμηση του διευθύνοντος συμβούλου Γιάννη Σπυράκου από τον υπουργό Μεταφορών δεν έλυσε -όπως ήταν λογικό- το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού. Μόλις επτά τρένα κινήθηκαν χθες για την εξυπηρέτηση των επιβατών, από 12 που χρησιμοποιούνται κανονικά, με τη μέση αναμονή να ξεπερνά τη μισή ώρα στο τμήμα Ομόνοια-Πειραιάς και τα 15 με 20 λεπτά στο τμήμα Ομόνοια-Κηφισιά.

Ο αντιπρόεδρος της Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε., Κωνσταντίνος Βασιλειάδης, ανέλαβε από χτες χρέη διευθύνοντος συμβούλου και κάλεσε τα συνδικάτα των εργαζομένων σε μετρό και ΗΣΑΠ να εξετάσουν πιθανές λύσεις. Σύμφωνα με κύκλους των συνδικαλιστών, ο κ. Βασιλειάδης προσπάθησε να κατευνάσει λίγο το κλίμα, υποσχόμενος μικρή παράταση στην εφαρμογή του οργανογράμματος και της συλλογικής σύμβασης εργασίας, όμως δεν κατάφερε να προτείνει λύση για να επιστρέψει ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος στα κανονικά του δρομολόγια.

Για παιχνίδια σκοπιμοτήτων κάνει λόγο ο πρόεδρος των εργαζομένων ΗΣΑΠ, Νίκος Σιαπάτης, καθώς, όπως είχε καταγγείλει ήδη από την Πέμπτη στη «δημοκρατία», οι 144 μετατάξεις είχαν πάρει παράταση 15 ημερών, όμως ξαφνικά το υπουργείο απαίτησε από τον πρώην διευθύνοντα της ΣΤΑΣΥ να μετακινήσει το συγκεκριμένο προσωπικό την επομένη, με αποτέλεσμα να προκληθεί έμφραγμα στον ηλεκτρικό. Το καίριο ερώτημα βέβαια είναι τι θα γίνει όταν τοποθετηθούν σε εργασιακή εφεδρεία άλλοι 400 εργαζόμενοι, όπως αξίωσε από τον κ. Σπυράκο η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών, προτού τον… παραιτήσει.

Προβλήματα με καθυστερήσεις αναμένονται να δημιουργηθούν και στα δρομολόγια του μετρό που ήδη βγαίνουν εις πέρας με υπερεργασία, ενώ το ζήτημα θα οξυνθεί πολύ περισσότερο μόλις ανοίξουν οι επτά καινούργιοι σταθμοί. Οι 26 κενές θέσεις μόνο στην ειδικότητα των υπευθύνων σταθμών αναγκάζουν το προσωπικό να εργάζεται στα ρεπό του με σημαντική αύξηση των δεδουλευμένων βαρδιών λόγω θέρους, καταγγέλλει ο κ. Αντώνης Σταματόπουλος, πρόεδρος των εργαζομένων.

Νεκταρία Σταμούλη

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img
spot_img
spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα

spot_img
spot_img