Με τριάμισι χρόνια καθυστέρηση, εξαιτίας της εμπλοκής που είχε σημειωθεί με το τμήμα του έργου που είχε αναλάβει η Siemens, θα παραδοθούν το καλοκαίρι του 2013 η επέκταση του μετρό προς το Ελληνικό και οι τέσσερις νέοι σταθμοί. Η επέκταση προς Ελληνικό θα εξυπηρετεί καθημερινά 80.000 επιβάτες και η διαδρομή Σύνταγμα – Ελληνικό θα καλύπτεται μέσα σε 15 λεπτά. Το φθινόπωρο του 2013 θα παραδοθούν οι επεκτάσεις των γραμμών του μετρό προς το Χαϊδάρι και προς τη Θηβών. Ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης επισκέφθηκε χθες τα έργα στην επέκταση προς Ελληνικό, η οποία περιλαμβάνει τέσσερις νέους σταθμούς (Ηλιούπολη, Αλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό). Οπως δήλωσε, προχωρούν κανονικά τα έργα της επέκτασης προς Πειραιά, αλλά και οι μελέτες για τη νέα γραμμή από το Γαλάτσι στο Πανεπιστήμιο, που θα καταλήγει, μέσω Καισαριανής, στη Λυκόβρυση.
Η νέα γραμμή παραμένει στα χαρτιά εδώ και χρόνια καθώς είναι δύσκολη η εξεύρεση των κονδυλίων για την κατασκευή της. Ετσι εδώ και σχεδόν πέντε χρόνια δεν έχει υπάρξει νέα προκήρυξη για επέκταση του μετρό. Εντύπωση προκάλεσε και η δήλωση του προέδρου της Αττικό Μετρό Χρ. Τσίτουρα σύμφωνα με την οποία «όλα τα έργα του μετρό είναι εντός των προϋπολογισμών», όταν μόνο ο ανάδοχος του μετρό Θεσσαλονίκης έχει εγείρει απαιτήσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ και απειλεί πλέον ανοιχτά με διακοπή εργασιών.
Φώτης Κόλλιας