Μόνο αγκαλιά δεν πήρε ο Ευάγγελος Βενιζέλος τους εκπροσώπους της τρόικας από τη χαρά του που δέχτηκαν να τον συναντήσουν. «Εχουμε μακρά γνωριμία μαζί τους και έχουμε πολλές φορές διαπραγματευτεί σκληρά» δήλωσε προκλητικά, επαναφέροντας στις μνήμες τη στάση του ΠΑΣΟΚ αλλά και του ιδίου ως υπουργού Οικονομικών, όταν προσέφεραν «γη και ύδωρ» στους δανειστές μας. Το μεγαλύτερο μέρος της συνάντησης, που διήρκεσε μία ώρα περίπου, αφιερώθηκε στο Δημόσιο. Οι εκπρόσωποι της τρόικας ζήτησαν «να βρεθεί άμεσα λύση. Δεν γίνεται να πηγαινοερχόμαστε πέντε φορές και να μη γίνεται ούτε ένα βήμα προς τα εμπρός» είπαν. Σε ό,τι αφορά τη συγχώνευση των τραπεζών, αρνήθηκαν ότι φταίνε οι ίδιοι και έριξαν τις ευθύνες στην κυβέρνηση.
Από την πλευρά του ο κ. Βενιζέλος, χωρίς να θέσει καμία κόκκινη γραμμή, προσδιόρισε ως βασικότερο πρόβλημα τη Δημόσια Διοίκηση. Για τη συγχώνευση Εθνικής – Eurobank είπε ότι το ζήτημα δεν έχει λάβει οριστική απάντηση, η οποία θα ληφθεί από το ΤΧΣ όταν ολοκληρωθεί η ανακεφαλαιοποίηση των δύο τραπεζών. Εξέφρασε δε τη γνώμη ότι πρέπει να πραγματοποιηθεί και η απευθείας συνάντηση της ΔΗΜ.ΑΡ. με την τρόικα, καθώς «θα βοηθήσει πάρα πολύ στον εντοπισμό των θεμάτων», χωρίς όμως η πρότασή του να γίνει αποδεκτή από τον Φώτη Κουβέλη. Αναφερόμενος στον ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Βενιζέλος τόνισε ότι «εάν κάποιος θέλει να κινηθεί εκτός ευρωζώνης, μπορεί να κάνει την επιλογή αυτή. Να την πει στον ελληνικό λαό και να πει ότι το κόστος, η θυσία, ο πόνος για τον Ελληνα πολίτη θα είναι πολύ μεγαλύτερα».
