Με αισιοδοξία αλλά και ρεαλισμό μίλησε για τη σοβαρή περιπέτεια της υγείας του ο δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, Κωνσταντίνος Σινάνης, ο οποίος συνεχίζει να δίνει μάχη με τον καρκίνο, παραμένοντας παράλληλα ενεργός στα αυτοδιοικητικά του καθήκοντα.
Ο 35χρονος δήμαρχος, σε συνέντευξή του στο MEGA, περιέγραψε τη δύσκολη καθημερινότητα που βιώνει τους τελευταίους μήνες, στέλνοντας ταυτόχρονα ένα μήνυμα δύναμης και ελπίδας για την πορεία της υγείας του. Όπως ανέφερε, οι θεραπείες του συνεχίζονται, ωστόσο η κατάστασή του παρουσιάζει σημαντική βελτίωση και η μάχη που δίνει φαίνεται να πλησιάζει στην τελική της φάση.
Παρά τις απαιτήσεις της θεραπείας και τις δυσκολίες που συνεπάγεται η ασθένεια, ο δήμαρχος έχει επιστρέψει στην άσκηση των καθηκόντων του και επιδιώκει να βρίσκεται όσο το δυνατόν περισσότερο στον Άγιο Ευστράτιο, δίπλα στους κατοίκους του νησιού. Ο ίδιος παραδέχθηκε ότι υπάρχουν στιγμές κατά τις οποίες η κατάσταση της υγείας του καθιστά πιο δύσκολη την καθημερινότητα, ωστόσο θεωρεί υποχρέωσή του να ανταποκρίνεται στον ρόλο που του εμπιστεύθηκαν οι πολίτες.
«Δεν παύεις να είσαι δήμαρχος και είναι τιμή να σε επιλέγει ο κόσμος για να διαχειριστείς τις τύχες του τόπου σου. Παράλληλα, όμως, οφείλω να είμαι επιμελής τόσο στις θεραπείες μου όσο και στις απαιτήσεις των κατοίκων και της καθημερινότητας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Η ενασχόληση με τον δήμο με βοηθά»
Ο Κωνσταντίνος Σινάνης εξομολογήθηκε ότι η ενασχόληση με τα ζητήματα του νησιού λειτουργεί για τον ίδιο ως μια μορφή ψυχολογικής στήριξης, καθώς του επιτρέπει να παραμένει δημιουργικός και να μη σκέφτεται διαρκώς την ασθένειά του.
Όπως άφησε να εννοηθεί, η καθημερινή επαφή με τα προβλήματα και τις ανάγκες των δημοτών τον βοηθά να διατηρεί την αισιοδοξία και τη δύναμή του, σε μια περίοδο που εξακολουθεί να δίνει έναν απαιτητικό προσωπικό αγώνα.
Παράλληλα, εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος για την πορεία της υγείας του, υπογραμμίζοντας ότι, αν και οι θεραπείες δεν έχουν ολοκληρωθεί, η εξέλιξη είναι θετική.
Η δημόσια αποκάλυψη της ασθένειας
Υπενθυμίζεται ότι ο δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου είχε γνωστοποιήσει δημόσια τη διάγνωσή του με καρκίνο κατά την τελετή των Θεοφανίων, προκαλώντας συγκίνηση τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και ευρύτερα.
Από τότε ακολούθησε μια δύσκολη πορεία θεραπείας, η οποία περιλάμβανε χειρουργική επέμβαση για την αφαίρεση του όγκου και συνέχιση της απαραίτητης ιατρικής αγωγής.
Παρά την προσωπική δοκιμασία, δεν απομακρύνθηκε από τα καθήκοντά του, επιλέγοντας να συνεχίσει την παρουσία του στα ζητήματα του δήμου και της τοπικής κοινωνίας.
Αισιοδοξία και για τον τουρισμό στο νησί
Εκτός από την προσωπική του μάχη, ο δήμαρχος αναφέρθηκε και στις προοπτικές του Αγίου Ευστρατίου ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου.
Όπως σημείωσε, τα πρώτα μηνύματα από τις κρατήσεις και την επισκεψιμότητα είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η φετινή τουριστική σεζόν θα εξελιχθεί θετικά για το ακριτικό νησί του βόρειου Αιγαίου.
