➜ Η «Ομάδα Αλήθειας», ένας από τους επικοινωνιακούς στυλοβάτες του μητσοτακισμού, θυμήθηκε δηλώσεις του Κ. Σκανδαλίδη, ο οποίος πριν από 14 χρόνια έλεγε πως η τότε κυβέρνηση βρισκόταν σε έναν ανοιχτό διάλογο με τους αγρότες, πολλά από τα βασικά αιτήματα των οποίων έβρισκαν λύσεις. Αλλά, συμπλήρωνε ο υπουργός, «δεν μπορεί η κυβέρνηση να αποδεχτεί το κλείσιμο του δρόμου που συνδέει την Ελλάδα με μια άλλη χώρα, διότι αυτό αντίκειται σε κάθε εθνικό συμφέρον και δημιουργεί σοβαρά προβλήματα με το εξωτερικό και εν γένει στις διεθνείς σχέσεις».
➜ Η αναδρομή σε παλιές δηλώσεις πολιτικών αντιπάλων είναι πανάρχαια τακτική και άρα πολύ προβλέψιμη για όσους δεν τσιμπάνε εύκολα. Το μόνο που βλέπουμε εμείς εδώ είναι η πανομοιότυπη ρητορική κάθε κυβέρνησης όταν στριμώχνεται. Ρητορική που μπάζει αρκετά, αν μάλιστα σκεφτεί κανείς ότι οι παραδοσιακά δυναμικές κινητοποιήσεις καλά οργανωμένων κλάδων στην Ευρώπη (π.χ. σιδηροδρομικοί, εργαζόμενοι στην πολιτική αεροπορία κτλ.) κλείνουν τα σύνορα και ταλαιπωρούν τους ταξιδιώτες απλώς για να επανέλθουν αργότερα οι ορδές εμπορευμάτων και ενθουσιασμένων τουριστών δύο φορές δριμύτερες.
➜ Αλλά η ουσία είναι άλλη. Το 2011 υπήρχε μεγαλύτερος αριθμός πολιτών που θα συντασσόταν με τις… ανησυχίες του κ. Σκανδαλίδη. Σήμερα (και καλό είναι να το καταλάβουν επιτέλους τα τρολ του κυβερνώντος κόμματος) ελάχιστοι θεωρούν ότι υφίστανται απομεινάρια αξιοπρέπειας της Ελλάδος, ώστε αυτά τα τυχόν υπολείμματα να απειληθούν από τα μπλόκα των τρακτέρ. Ολο και περισσότεροι μάλλον ασπάζονται το αντίθετο: ότι διασώζεται η τιμή της χώρας εάν δουν οι έξω ότι κάποιοι προκαλούν ένα αντι-μπάχαλο στο μπάχαλο που εξελίσσεται από το 2019!
➜ Στον Κώστα Σκανδαλίδη ίσως θα μπορούσαν να του προτείνουν μια θέση στην κυβέρνηση, αντί να τον μεταχειρίζονται σαν αστεία καρικατούρα του παρελθόντος στα προπαγανδιστικά τους βιντεάκια…

Ψαλίδια και μεταξωτές κορδέλες
Βαρύγδουπες εκφράσεις από φιλοκυβερνητικές γραφίδες, επειδή το μετρό Θεσσαλονίκης θα επανέλθει σε λειτουργία στις 8 ή 9 ∆εκεμβρίου, αντί για… τις 11 του μήνα! ∆ιαβάζω ότι είναι «οπωσδήποτε σημαντική επιτυχία, η οποία αποδεικνύει ότι μέσα στις σήραγγες όπου πραγματοποιούνται οι δοκιμές όλα πάνε ρολόι». Είναι μία από τις πιο επίμονες προσπάθειες να χτιστεί success story, πάνω στον ενθουσιασμό των κατοίκων μιας πόλης που μόλις απέκτησε ένα αυτονόητο εργαλείο για την καθημερινότητά της.
Πριν από λίγο καιρό πρότεινα ο πρωθυπουργός να εγκαινιάσει με μεγάλη φιέστα τόσο τα τελευταία 10 χλμ. αυτοκινητοδρόμου στην Πελοπόννησο (έχοντας ήδη εγκαινιάσει με αρχηγική εμφάνιση τα υπόλοιπα 65 χλμ. φέτος τον Ιούλιο) όσο και την επέκταση του μετρό προς Καλαμαριά Θεσσαλονίκης την άνοιξη του 2026. Ε, ας ανέβει και από βδομάδα να κόψει μια κορδέλα εν όψει της λήξης των υπόγειων δοκιμών. Ψαλίδια και μεταξωτές κορδέλες υπάρχουν!

Από τη στήλη «Σχοινί κορδόνι» της «Δημοκρατίας»



