Κίνδυνος καθημερινά για νέα Τέμπη – Ανεπανάληπτη ανικανότητα της κυβέρνησης των… αρίστων

Στο παρά 5′ αποφεύχθηκε ακόμα ένα φρικτό δυστύχημα, αφού στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα το τρένο κινούνταν για αρκετά χιλιόμετρα σε λάθος γραμμή. Όφειλε να παραιτηθεί ο Κυρανάκης μετά τη δήθεν διάψευση

Είναι η στιγμή που σταματάει η λογική και ξεχειλίζει η οργή. Δυόμισι χρόνια μετά το έγκλημα σε βάρος 57 ανθρώπων στα Τέμπη, επιβεβαιώνεται ότι οι άνθρωποι δεν έχουν τον θεό τους. Και ότι εξακολουθούν να παίζουν καθημερινά με τις ζωές χιλιάδων επιβατών.

  • Από τον Βασίλη Γαλούπη

Μια κυβέρνηση γεμάτη με ευθυνόφοβους εχθρούς της αλήθειας, ένας ΟΣΕ που κοροϊδεύει τον ελληνικό λαό με διοικήσεις αχρήστων και μια Hellenic Train με τρένα-καρμανιόλες. Αυτή είναι η πραγματικότητα μετά τα Τέμπη!

Αυτό που συνέβη προχθές είναι μια υπόθεση Τεμπών που στο παρά 5’ αποφεύχθηκε. Κι αυτό που ακολούθησε, με τον πόλεμο χυδαίων ανακοινώσεων μεταξύ ΟΣΕ – Hellenic Train, προκειμένου ο ένας ανίκανος να φορτώσει το παραλίγο μοιραίο λάθος στον άλλον, αποδεικνύει ότι τίποτα δεν έχει διορθωθεί στη χώρα που συμμαχούν Μαξίμου και Αρειος Πάγος προκειμένου να μην αλλάξει τίποτα.

Και μόνο ότι ο «γλάστρα» υπουργός Μεταφορών Χρίστος Δήμας και ο λαλίστατος αναπληρωτής του Κωνσταντίνος Κυρανάκης, που ξέρει να κουνάει το δάχτυλο και να απειλεί τα ΜΜΕ, μένουν ακόμα στη θέση τους δείχνει για τι κυβέρνηση-θίασο μιλάμε.

Συγκάλυψη

Κάθε πολίτης είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει πως δεν μπορεί να εμπιστεύεται για τις μεταφορές του όσα ψέματα υπόσχεται μια κυβέρνησης αισχρής συγκάλυψης, ένας ένοχος ΟΣΕ ανίκανων «γαλάζιων» στελεχών και μια Hellenic Train, που έπρεπε να έχει εκδιωχθεί από το 2023 από τη χώρα και να κυνηγηθεί νομικά.

Προχθές το απόγευμα τρένο του προαστιακού που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Λάρισα κινήθηκε για αρκετά χιλιόμετρα σε λάθος γραμμή εξόδου στη Σίνδο. Οταν οι επιβάτες ρώτησαν το προσωπικό για το τι είχε συμβεί, ένας υπάλληλος φέρεται ότι απάντησε, σύμφωνα με τα δημοσιεύματα: «Κάτι έγινε με το κλειδί και πήραμε λάθος γραμμή».

Η δήλωση αυτή προκάλεσε οργή και ανησυχία στους επιβάτες, καθώς κάποιοι θυμήθηκαν το «πάμε κι όπου βγει» των Τεμπών. Πολλοί επιβάτες κατήγγειλαν ότι οι περισσότεροι σταθμοί της διαδρομής ήταν σκοτεινοί και χωρίς προσωπικό, με αποτέλεσμα να αισθάνονται ανασφάλεια. Μια γυναίκα, όπως ανέφερε αυτόπτης μάρτυρας, έφυγε από τον σταθμό φοβούμενη να περιμένει μόνη της μέσα στο σκοτάδι. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, το τρένο που κινούνταν προς τη Σίνδο διαπιστώθηκε ότι έχει μπει σε λάθος γραμμή και οδεύει προς λάθος αποβάθρα.

Επειδή δεν μπορούσε να αποβιβάσει και να επιβιβάσει κόσμο, κινήθηκε για λίγα λεπτά στη γραμμή αυτή για αρκετά μέτρα, προκειμένου να αλλάξει το κλειδί και να γυρίσει με την όπισθεν στον σχετικό σταθμό. Τελικά, τα νέα Τέμπη αποφεύχθηκαν, με τους επιβάτες να βγαίνουν από τα τρένα-καρμανιόλες σώοι, όμως από εκεί ξεκινάει ο πόλεμος της ντροπής.

Αρχικά ο… εξυγιασμένος ΟΣΕ, που οργανώνεται και βελτιώνεται για να αποτραπούν νέες τραγωδίες, έβγαλε ανακοίνωση χθες το μεσημέρι, προκειμένου να ρίξει την ευθύνη στην Hellenic Train και να καλύψει τον σταθμάρχη, δείχνοντας για το λάθος «το προσωπικό της αμαξοστοιχίας», δηλαδή την Hellenic Train, που «οφείλει να ενημερώνει έγκαιρα και μετ’ επιτάσεως τους επιβάτες για την αλλαγή πορείας»:

«Με αφορμή δημοσίευμα που αναφέρει ότι τρένο μπήκε σε λάθος γραμμή στη Λάρισα, ο ΟΣΕ δηλώνει κατηγορηματικά: Καμία αμαξοστοιχία δεν μπήκε σε λάθος γραμμή. Το συγκεκριμένο δημοσίευμα είναι ψευδές. Υπενθυμίζουμε ωστόσο στη Hellenic Train και στη μητρική της εταιρία Ferrovie dello Stato ότι, όπως η ίδια η εταιρία γνωρίζει, βάσει του ευρωπαϊκού πλαισίου και του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας, στις περιπτώσεις ελεγχόμενης χάραξης για αλλαγή τροχιάς ή ελεγχόμενης παλινδρόμησης, το προσωπικό της αμαξοστοιχίας οφείλει να ενημερώνει έγκαιρα και μετ’ επιτάσεως τους επιβάτες για την αλλαγή πορείας.

Η έλλειψη ενημέρωσης, όπως και η λάθος ενημέρωση, όπως καταγγέλλει επιβάτης του προαστιακού Θεσσαλονίκης, είναι απαράδεκτη και πλήττει την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού και της κοινωνίας». Ο Κυρανάκης, ως συνήθως, βιάστηκε να πάρει θέση και πριν από την ανακοίνωση της Hellenic Train και την επιβεβαίωση όσων συνέβησαν, ανάρτησε ότι «δεν ισχύουν τα δημοσιεύματα, ότι τρένο μπήκε σε αντίθετη γραμμή», μιλώντας για «ελλιπείς επικοινωνίες, για ελεγχόμενες αλλαγές χάραξης, που αποτελούν παραβάσεις και επιφέρουν σοβαρές κυρώσεις». Η δήλωσή του εκθέτει τον Κυρανάκη, που, αν ήταν μέλος μιας κανονικής κυβέρνησης, κι όχι ενός τσίρκου, θα είχε ήδη «οδηγηθεί» σε παραίτηση.

Οι τζάμπα μαγκιές του αν. υπ. Μεταφορών και ο μεγάλος κίνδυνος

Το βράδυ ακολούθησε η ανακοίνωση-απάντηση της Hellenic Train, που παραδέχεται ότι το τρένο μπήκε σε λάθος τροχιά και πως γι’ αυτό φταίει ο σταθμάρχης του ΟΣΕ, που δεν έκανε τη «σχετική ειδοποίηση από τον σταθμάρχη ότι η χάραξη της γραμμής εισόδου δεν ήταν η σωστή», ότι «ο σταθμάρχης πληροφόρησε τον μηχανοδηγό ότι υπήρχε τεχνικό πρόβλημα στα κλειδιά αλλαγής γραμμής» και ότι «οι επιβάτες είχαν ενημερωθεί για την επικείμενη αποβίβαση, χωρίς ωστόσο να είναι ενήμερο το προσωπικό της αμαξοστοιχίας από τον σταθμάρχη για τη διέλευση σε εσφαλμένη κατεύθυνση». Ο,τι ακριβώς συνέβη στα Τέμπη, δηλαδή.

Και όμως, ο άσχετος με τις μεταφορές Κυρανάκης, που πουλάει νταηλίκι στα κανάλια και λέει ότι θα κάνει SLAPPs στη «δημοκρατία», κάθεται στη θέση του. Το ίδιο και ο υπουργός του Δήμας. Η διοίκηση του ΟΣΕ δεν ξηλώθηκε, η Hellenic Train εξακολουθεί να απολαμβάνει τη σύμβαση 30 ετών που υπέγραψε ο Μητσοτάκης μετά τα Τέμπη και κανένας εισαγγελέας του Αρείου Πάγου δεν συγκινήθηκε, όμως τον πιάνει ο πόνος να απαντά επιθετικά σε χαροκαμένους συγγενείς των Τεμπών.

Η ανακοίνωση: «Η Hellenic Train διευκρινίζει, σχετικά με το περιστατικό της 5ης Νοεμβρίου 2025, ότι ο μηχανοδηγός και το προσωπικό της αμαξοστοιχίας ενήργησαν σύμφωνα με όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες και οδηγίες, τις οποίες εφάρμοσαν πιστά, βάσει των εντολών που έλαβαν από τον αρμόδιο σταθμάρχη για την πορεία της αμαξοστοιχίας. Κατά την είσοδο της αμαξοστοιχίας 2591 στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Σίνδου, ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε έγκαιρα και χωρίς να έχει προηγηθεί σχετική ειδοποίηση από τον σταθμάρχη ότι η χάραξη της γραμμής εισόδου δεν ήταν η σωστή.

Ο μηχανοδηγός ακινητοποίησε αμέσως τον συρμό και ενημέρωσε τον σταθμάρχη. Ο σταθμάρχης τον πληροφόρησε ότι υπήρχε τεχνικό πρόβλημα στα κλειδιά αλλαγής γραμμής και του έδωσε οδηγία να συνεχίσει στην τροχιά στην οποία βρισκόταν, ώστε στη συνέχεια να κάνει οπισθοπορεία και να εισέλθει ξανά στον σταθμό για να αποβιβαστούν οι επιβάτες. Οι ενέργειες αυτές πραγματοποιήθηκαν από το προσωπικό κίνησης της Hellenic Train με απόλυτη ασφάλεια. Στη συνέχεια, αφού δόθηκε δυστυχώς με καθυστέρηση από τον σταθμάρχη η οδηγία στον μηχανοδηγό για πραγματοποίηση οπισθοπορείας, το προσωπικό της Hellenic Train προχώρησε στην ενημέρωση των επιβατών. Υπενθυμίζουμε ότι ο αρμόδιος Ρυθμιστής Κυκλοφορίας είναι ο ΟΣΕ».

H ανακοίνωση της Hellenic Train αποδεικνύει ότι ο εφιάλτης των Τεμπών παραμονεύει κάθε μέρα στις μεταφορές. Το ξέρουν οι ανύπαρκτοι υπουργοί Μεταφορών, η διοίκηση ΟΣΕ, η Hellenic Train, η Δικαιοσύνη του Φλωρίδη. Τίποτα δεν έχει αλλάξει. Οι πολίτες οφείλουν να γνωρίζουν ότι η ανικανότητά τους και ο παχυδερμισμός τους είναι ό,τι πιο επικίνδυνο για την ανθρώπινη ζωή.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη πριν από τα 62 έτη – Αναλυτικός οδηγός...

Η «δημοκρατία» παρουσιάζει έναν αναλυτικό οδηγό με όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται και διαφέρουν από Ταμείο σε Ταμείο   Χιλιάδες εργαζόμενοι που ασφαλίστηκαν πριν από...

Πώς μας κοροϊδεύουν με το ελαιόλαδο – Η λεπτομέρεια στις ετικέτες που προδίδει...

Δεν είναι όλα τα ελαιόλαδα που βλέπουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυτό που υπόσχονται. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Epicurious, μια μικρή αλλά...

Κ. Αϊβαλιώτης: Μόνο έτσι παίρνουν το μήνυμα

Το think tank «Adie» έχει παρέμβαση στις Βρυξέλλες εδώ και χρόνια. Στην τελευταία έκθεσή του αναφέρει ότι το οικονομικό σφίξιμο της Τουρκίας είναι τόσο...

Αποκάλυψη για το πάρτι στα ΕΛ.ΤΑ.: Ο Σκλήκας διπλασίασε σε έξι μήνες τον...

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τη θητεία του πρώην πλέον διευθύνοντος συμβούλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρη Σκλήκα. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dimokratia.gr, ο μισθός...

Σημεία και τέρατα στο Κτηματολόγιο

Εγγραφο-φωτιά στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία από ομάδα επιστημόνων που εργάζεται στον οργανισμό κάνει λόγο για μεγάλο φαγοπότι με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης Λερναία Υδρα θυμίζουν...

Παρέμβαση – καταπέλτης Κοκοτσάκη για τα Τέμπη: «Τα κρίσιμα στοιχεία παραμένουν πάνω στα...

Ο Βασίλης Κοκοτσάκης, μέλος της ομάδας τεχνικών συμβούλων συγγενών θυμάτων των Τεμπών έκανε μια μακροσκελή ανάρτηση στο facebook, με την οποία ανέλυσε την εστίαση...

Ενοχλημένη η πρεσβεία για το απαγορευτικό Μητσοτάκη – Συνάντηση Κίμπερλι με Τασούλα

Ακούγεται απίστευτο (και ακατανόητο), αλλά οι πληροφορίες μας επιμένουν ότι είναι πραγματικό γεγονός: Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τηλεφώνησε σε υπουργούς που είχαν δηλώσει επίσημα...

Θήβα: Ρομά κάλεσαν ασθενοφόρο σε καταυλισμό και το λιθοβόλησαν για να “σπάσουν πλάκα”!

Σε μια αδιανόητη πράξη προέβησαν ομάδα Ρομά από τον καταυλισμό στο Πυρί της Θήβας που κάλεσαν ασθενοφόρο για να μεταφέρει ασθενή, όμως όταν έφτασε...

Φτώχεια καταραμένη

Εμείς τα λέγαμε ότι υπάρχει φτώχεια, αλλά η κυρία Σακελλαροπούλου, καλοβολεμένη ούσα στον προεδρικό θώκο, δεν μας πίστευε. Αλλωστε, είχε και αγωνίες αν ο...

Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης: Μουσουλμάνος Δήμαρχος για την Αθήνα – Ίσως και τρανς

Σε όλο τον κόσμο δεν κάνουμε κουμάντο. Εδώ όμως κάνουμε και δεν υπάρχουν τόσο πολλοί προδότες για την πρασινοκόκκινη συμμαχία ούτε τόσοι απρόσκλητοι «μουσαφιραίοι»....







Advertisement 3
spot_img

Ροή ειδήσεων





spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ