Η εμπειρία των δύο πιλότων του μαχητικού και τα σενάρια του δυστυχήματος στον κόλπο της Κυπαρισσίας

Με βάση εμπειρικά στατιστικά, σε περιπτώσεις ανάγκης στα αεροσκάφη Phantom η διαδικασία εγκατάλειψης συνήθως ενεργοποιείται από τον συγκυβερνήτη (Νο 2)

Με αλληλουχία εκτόξευσης των καθισμάτων, πρώτα του συγκυβερνήτη (το δεύτερο κατά σειρά κάθισμα στο πιλοτήριο, ώστε να μην εκτεθεί στα καυσαέρια του πυραυλοκινητήρα του καθίσματος του κυβερνήτη), προς τα αριστερά ή τα δεξιά του αεροσκάφους, και στη συνέχεια του κυβερνήτη (Νο 1) προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Με βάση όσα έχουν γίνει γνωστά, εκτιμάται ότι πιθανότατα έλαβε χώρα εγκατάλειψη εκούσια ή ακούσια (ενεργοποίηση από τους ιπταμένους ή από άλλους λόγους, π.χ. την πρόσκρουση του αεροσκάφους στην επιφάνεια της θάλασσας) – σε ό,τι αφορά τον Νο 2 (συγκυβερνήτης), σε ακραίες συνθήκες ή οριακά εντός του φακέλου του καθίσματος, ενώ ο Νο 1 (κυβερνήτης) εκτός του φακέλου του καθίσματος ή ίσως ακόμη και να εγκλωβίστηκε εντός του αεροσκάφους.

Πάντως εξυπακούεται ότι τα ακριβή περιστατικά του δυστυχήματος θα ερευνηθούν και θα αξιολογηθούν από τις επιτροπές διερεύνησης που αυτομάτως συγκροτούνται τόσο σε επίπεδο μονάδας (πτέρυγας μάχης) όσο και κεντρικά (από το ΓΕΑ).

O συγκυβερνήτης, υποσμηναγός (Ι) Μάριος – Μιχαήλ Τουρούτσικας, 29 ετών, άγαμος, γεννήθηκε στην Τρίπολη Αρκαδίας και είχε αρκετές ώρες στον τύπο. Ο κυβερνήτης, σμηναγός (Ι) Ευστάθιος Τσιτλακίδης, 31 ετών, άγαμος, είχε πρόσφατα ολοκληρώσει την εκπαίδευση ως κυβερνήτης στο ΣΜΕΤ (Σμήνος Μετεκπαίδευσης), γεννήθηκε στο Νευροκόπι και έχει περισσότερα από 10 χρόνια πτητικής εμπειρίας.

{{-PCOUNT-}}8{{-PCOUNT-}}

Η εφημερίδα δημοκρατία δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

spot_img

Κορυφαίες Ειδήσεις

Προτεινόμενα