Ανάπτυξη ευκαιριών και υποστήριξης για την επαγγελματική εξέλιξη των νέων ιατρών
Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών προχωρά στην ίδρυση Γραφείου Νέων Ιατρών, έπειτα από εισήγηση του προέδρου του, Γιώργου Πατούλη. Ο στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι η ουσιαστική υποστήριξη και ενίσχυση των νέων γιατρών στα πρώτα στάδια της επαγγελματικής τους διαδρομής.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το Γραφείο Νέων Ιατρών θα λειτουργεί ως ένα σταθερό σημείο ενημέρωσης, παροχής βοήθειας και διασύνδεσης, δίνοντας έμφαση σε θέματα ειδικότητας, εργασιακών δικαιωμάτων, εκπαιδευτικών ευκαιριών και εργασιακών συνθηκών.
Επιπλέον, θα ενθαρρύνει τη συμμετοχή των νέων ιατρών στις αποφάσεις και τις δράσεις του συλλόγου, δίνοντάς τους ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση του μέλλοντος του ιατρικού χώρου.
Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, ο ΙΣΑ σκοπεύει να αξιοποιήσει ευρωπαϊκά και εθνικά χρηματοδοτικά εργαλεία, καθώς και χορηγίες, με στόχο την υποστήριξη μεταπτυχιακών σπουδών, διδακτορικών διατριβών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων εξειδίκευσης για τους νέους ιατρούς.
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί συνέχεια της λειτουργίας της Επιτροπής Νέων Ιατρών του ΙΣΑ, όπου συμμετέχουν φοιτητές από όλα τα τμήματα της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, συμβάλλοντας ενεργά στη διαμόρφωση προτάσεων και δράσεων για τη νέα γενιά ιατρών.
Ο Γιώργος Πατούλης τόνισε ότι η στήριξη των νέων ιατρών αποτελεί στρατηγική επιλογή του συλλόγου. Ο στόχος είναι η δημιουργία ενός ισχυρού πλαισίου που θα προσφέρει εκπαιδευτικές ευκαιρίες, επαγγελματική ανάπτυξη και ενεργό συμμετοχή στα κοινά. «Με τη δημιουργία του Γραφείου Νέων Ιατρών επενδύουμε στο μέλλον της ιατρικής κοινότητας και συμβάλλουμε στη διαμόρφωση των προϋποθέσεων που θα επιτρέψουν στους νέους επιστήμονες να παραμείνουν και να αναπτυχθούν στην Ελλάδα», κατέληξε.
