Σκέφτομαι κάθε πρωί εδώ και έναν μήνα τη θεματογραφία της ημέρας και παντού μα παντού κυριαρχεί το πράσινο! Αρχικά η υπόθεση Ομπράντοβιτς και στη συνέχεια η έλευσή του στον «πράσινο» πάγκο επισκίασαν τα πάντα, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη.
- Σχολιάζει ο Γιώργος Σηφάκης
Ο κόσμος των «πράσινων» ζει σε κατάσταση παραφροσύνης και από τα πεπραγμένα του ποδοσφαίρου, ενώ οι φίλαθλοι όλων των άλλων ομάδων απλώς παρακολουθούν. Στην ΑΕΚ, ως πρωταθλήτρια και με πολύ χρόνο μπροστά της, είναι αλήθεια, δεν κουνιέται φύλλο! Στον ΠΑΟΚ η αποχώρηση Λουτσέσκου και το άγνωστο με τον νέο προπονητή έχουν φέρει παγωμάρα, αν και σιγά σιγά ο «Δικέφαλος του Βορρά» ενισχύεται με τους παίκτες που θέλει ο Αλέσιο Λίσι.
Ο Ολυμπιακός έχει κινηθεί χωρίς πολλά πολλά φέτος. Είναι μία ανάσα από την απόκτηση παικτών όπως οι Ζοέλ Ρόκα, Ντάβιντ Κάρμο και Μπάλσα Πόποβιτς, που προβάρουν ήδη τα ερυθρόλευκα, αλλά είναι παίκτες που δεν θα ξεσηκώσουν τον κόσμο. Ακόμα και η υπόθεση της δημιουργίας του νέου Καραϊσκάκη των 52.000 θέσεων έπεσε πάνω στον «Ζοτς» και ουσιαστικά δεν είχε την…έκταση που θα είχε κάποια άλλη στιγμή.
Ασε που η αξία του, τα 250.000.000 ευρώ, δείχνουν ότι πλέον στον Ολυμπιακό έχουν κι άλλες προτεραιότητες. Η ομάδα λοιπόν που έχει κυριαρχήσει στο μυαλό των φιλάθλων μεταγραφικά είναι ο Παναθηναϊκός. Πήρε τον καλύτερο Ελληνα δεξιό μπακ που κυκλοφορούσε, και μάλιστα μέσα από τα χέρια του Ολυμπιακού. Απέκτησε τον νεαρό Καμαρά, που επίσης ήθελαν οι ε»ρυθρόλευκοι», και απέκτησε τον Πένια από την Μπαρτσελόνα και τον Ντε Φράι από την Ιντερ. Από μόνα τους τα ονόματα των Μπαρτσελόνα και Ιντερ δείχνουν και το μέγεθος των «πράσινων» μεταγραφών. Φυσικά, πρωτάθλημα δεν πήρε κανείς το καλοκαίρι…
