Η Αυστραλία προχωρά σε αυστηροποίηση του πλαισίου για τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, διπλασιάζοντας το πρόστιμο για όσες παρακάμπτουν την ιστορική απαγόρευση χρήσης από άτομα κάτω των 16 ετών.
Το ανώτατο ποσό φτάνει πλέον σχεδόν τα 60 εκατομμύρια ευρώ, καθώς τα διαθέσιμα στοιχεία δείχνουν ότι το μέτρο έχει περιορισμένη αποτελεσματικότητα στη μείωση της χρήσης από εφήβους.
Παράλληλα, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι η νέα νομοθεσία προβλέπει ανώτατο πρόστιμο 99 εκατομμυρίων αυστραλιανών δολαρίων για επαναλαμβανόμενες παραβιάσεις και ενισχυμένες αρμοδιότητες για τον ψηφιακό εποπτικό φορέα, ο οποίος θα μπορεί να επιβάλλει αυστηρότερους περιορισμούς στις πλατφόρμες.
