Συνεδριάζει την Πέμπτη 25/6 η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ.
Κεντρικό θέμα δεν είναι άλλο από τη χρήση Ελλήνων διαιτητών και ξένων VAR στα ντέρμπι της Super League μεταξύ ΑΕΚ, Άρη, Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού και ΠΑΟΚ.
Τόσο ο πρόεδρος της ΕΠΟ Μάκης Γκαγκάτσης όσο και ο επικεφαλής της ΚΕΔ Στεφάν Λανουά έχουν ταχθεί υπέρ της επέκτασης του μοντέλου, που εφαρμόστηκε στους περσινούς αγώνες Κυπέλλου και στα αντίστοιχα παιχνίδια πρωταθλήματος.
Θέση θα κληθούν να πάρουν οι εκπρόσωποι ΑΕΚ, Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού και ΠΑΟΚ. Η απόφαση θα εγκριθεί αυθημερόν από την Εκτελεστική Επιτροπή.
Στη συνεδρίαση θα εγκριθούν επίσης η προκήρυξη κυπέλλου, ο ΚΑΠ, ο πειθαρχικός κώδικας και ο κώδικας δεοντολογίας.

