Eπρεπε πρώτα να μείνει άνεργη και να βιώσει -όπως και εκατομμύρια συμπατριώτες της- με τον πιο οδυνηρό τρόπο τις συνέπειες της ύφεσης που κάποιοι επιμένουν να αποκαλούν «σωτηρία».
Ο λόγος για την Κατερίνα Καραταΐρη από την Ερέτρια, την 30χρονη που «εκπροσωπεί» την Ελλάδα στην καινούργια και συνάμα καινοτόμα διαφημιστική καμπάνια της Benetton με τίτλο UNHATE.
Η εν λόγω καμπάνια εστιάζει σε άνεργους νέους από όλο τον κόσμο, οι οποίοι υποφέρουν από την οικονομική κρίση.
«Δεν αισθάνομαι ότι εκπροσωπώ την Ελλάδα. Τουλάχιστον όμως μέσα από την καμπάνια αυτή ελπίζω ότι οι εταιρίες θα δουν πιο προσεκτικά το θέμα της νεανικής ανεργίας. Για μένα η αντίληψη ότι ο άνεργος είναι άχρηστος δεν ισχύει. Αντίθετα, είμαι της άποψης ότι πρέπει να αγωνιζόμαστε για τα όνειρά μας και να μην κάνουμε εκπτώσεις. Την ανεργία θα την πολεμήσουμε μόνο αν δημιουργήσουμε μόνοι μας ευκαιρίες απασχόλησης» δήλωσε μεταξύ άλλων η Κατερίνα, που βρέθηκε να φιγουράρει σε περίοπτη θέση στην αφίσα της ιταλικής φίρμας.
Πώς έγινε όμως η επιλογή της από την Benetton; Επιστρέφοντας στην Ελλάδα από τη Βαρκελώνη, είδε στα εισερχόμενα e-mails της ένα μήνυμα για casting που γινόταν από την ιταλική εταιρία μόδας. «Εστειλα δύο φωτογραφίες κι ένα σύντομο βιογραφικό χωρίς να ξέρω για ποια ακριβώς εργασία έκανα αίτηση. Τελικά λίγο αργότερα με ενημέρωσαν ότι είχα επιλεγεί και βρέθηκα στο κέντρο ερευνών της Benetton κοντά στη Βενετία».
Ολοι όσοι επιλέχθηκαν να πρωταγωνιστήσουν στην καμπάνια δεν ήταν μοντέλα, αλλά άνεργοι από 18-30 ετών, οι οποίοι με έναν τρόπο εκπροσωπούν τα περίπου 100.000.000 των συνομηλίκων τους που δεν έχουν δουλειά σε παγκόσμιο επίπεδο.