Συγκλονισμένη παραμένει η Λέσβος, με τη 35χρονη γιατρό που έχασε τη μάχη για τη ζωή εξαιτίας σοβαρών επιπλοκών που παρουσιάστηκαν αμέσως μετά τον τοκετό. Η άτυχη μητέρα δεν πρόλαβε να κρατήσει στην αγκαλιά της το νεογέννητο παιδί της, βυθίζοντας στο πένθος την οικογένειά της, την τοπική κοινωνία της Μυτιλήνης και ολόκληρο τον ιατρικό κλάδο του νησιού που θρηνεί για μια πρόωρα χαμένη συνάδελφο.
Μέσα σε αυτό το κλίμα βαθιάς οδύνης, ο σύζυγός της επέλεξε να τη θυμάται για την προσφορά και το ήθος της, ραγίζοντας καρδιές με ένα δημόσιο μήνυμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην ανάρτησή του, της έδωσε μια ιερή υπόσχεση για το κοινό τους μέλλον και την ανατροφή του μωρού τους:
«Η αγάπη μου για σένα θα είναι παντοτινή. Το παιδί μας θα μεγαλώσει με το ίδιο ήθος, τις ίδιες αξίες και την ίδια αγάπη για τον συνάνθρωπο που σε χαρακτήριζαν. Σου υπόσχομαι πως θα ακολουθήσω το παράδειγμά σου και θα συνεχίσω να υπηρετώ τον άνθρωπο με την ίδια αφοσίωση και ανιδιοτέλεια που υπηρέτησες κι εσύ».
Παράλληλα, ο ίδιος θέλησε να μετατρέψει τον πόνο της απώλειας σε μια τελευταία πράξη αλληλεγγύης που θα ανταποκρίνεται στην προσωπικότητα της 35χρονης γιατρού. Ενημερώνοντας για τις λεπτομέρειες της κηδείας, η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου στις 18:00 στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Σκοπέλου, μετέφερε την επιθυμία της οικογένειας να στηριχθεί το δημόσιο σύστημα υγείας:
«Κατόπιν επιθυμίας της οικογένειας, αντί στεφάνων, θα υπάρχει κουτί οικονομικής ενίσχυσης. Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν θα διατεθούν για την αγορά ιατρονοσηλευτικού εξοπλισμού για μονάδα του Ε.Σ.Υ., ώστε η μνήμη και η προσφορά σου να συνεχίσουν να σώζουν και να στηρίζουν ανθρώπινες ζωές».
