Ένας 59χρονος Αυστριακός ορειβάτης έχασε τη ζωή του το Σάββατο (27/6) στις βαυαρικές Άλπεις, σύμφωνα με ανακοίνωση της γερμανικής αστυνομίας.
Ο άνδρας είχε ξεκινήσει μόνος του την ανάβαση στο όρος Χόερ Γκελ, όταν, για λόγους που δεν έχουν ακόμη διευκρινιστεί, βρέθηκε στο κενό και έπεσε από μεγάλο ύψος.
Τον ορειβάτη εντόπισαν άλλοι αναρριχητές, οι οποίοι ειδοποίησαν άμεσα τις αρχές. Διασώστες έφτασαν στο σημείο, όμως δεν μπόρεσαν να προσφέρουν βοήθεια, καθώς ο 59χρονος ήταν ήδη νεκρός.
Η σορός του μεταφέρθηκε με ελικόπτερο της αστυνομίας. Όπως έγινε γνωστό, ο Αυστριακός ήταν έμπειρος ορειβάτης, ενώ οι ακριβείς συνθήκες του δυστυχήματος βρίσκονται υπό διερεύνηση.
