Μπαρούτι μύριζε την επομένη του ντέρμπι Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός στον Πειραιά και πλέον ζητούμενο στο «ερυθρόλευκο» στρατόπεδο είναι η ηρεμία, έτσι ώστε να καθαρίσει η ατμόσφαιρα εν όψει της πρώτης μάχης με τον Πανθρακικό για τα ημιτελικά του Κυπέλλου. Δεν ήταν πάντως η απογοητευτική εμφάνιση κόντρα στους «πρασίνους» και οι αποδοκιμασίες οι μόνοι λόγοι που δυναμίτισαν το κλίμα, αλλά και η ανακοίνωση της πειραϊκής ΠΑΕ (αργά το βράδυ της Κυριακής), η οποία έκανε λόγο περί αχαριστίας ορισμένων οπαδών. Με πιο καθαρό μυαλό, ο Σύνδεσμος Βετεράνων Ποδοσφαιριστών της ομάδας εξέδωσε χθες ανακοίνωση, ζητώντας «συστράτευση», ενώ στη συνέχεια ανέφερε μεταξύ άλλων: «Ολοι δίπλα στην ομάδα μας και στον πρόεδρό μας, στον δρόμο του 40ού πρωταθλήματος και του νταμπλ! Ο Ολυμπιακός είναι μια οικογένεια και ο κόσμος του είναι η μεγάλη δύναμή του. Ο πραγματικός κόσμος του Ολυμπιακού, αυτός που αγκαλιάζει την ομάδα με αγάπη». Την ίδια ώρα, ο πρόεδρος των Πειραιωτών Βαγγέλης Μαρινάκης προσπαθεί να πάρει αποφάσεις για τη νέα χρονιά, προκειμένου να δυναμώσει και να παρουσιαστεί καλύτερος ο Ολυμπιακός. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι (διορθωτικές) κινήσεις του δεν θα περιοριστούν μόνο στην ενίσχυση της ομάδας με μεταγραφές από το πάνω… ράφι, αλλά και με αλλαγή προσώπων σε κάποια πόστα. Εξελίξεις αναμένονται μετά τον τελικό Κυπέλλου (αρχές Μαΐου), στον οποίο και ευελπιστούν όλοι στον Ολυμπιακό να δώσουν το «παρών», κατακτώντας παράλληλα και το τρόπαιο. Πάντως, κανείς δεν βρίσκεται πλέον στο απυρόβλητο, ούτε καν ο Μίτσελ Γκονζάλεθ. Ο Ισπανός κόουτς μπορεί να ήρθε στο τελείωμα της σεζόν, ωστόσο οι εμφανίσεις της ομάδας στα ντέρμπι με ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό καθώς και με τη Λεβάντε στο Γιουρόπα Λιγκ έχουν κάνει τον κόσμο να μουρμουρίζει. Στόχος του 50χρονου κόουτς είναι να κερδίσει στα εναπομείναντα τρία παιχνίδια -που θα γίνουν τέσσερα αν προκριθεί η ομάδα στον τελικό του Κυπέλλου- το στοίχημα με τον κόσμο. «Είναι άσχημο τα πυρά να πέφτουν στον προπονητή ή στη διοίκηση. Φταίμε αποκλειστικά εμείς. Οφείλουμε να σηκώσουμε ψηλά το κεφάλι και πρέπει να πάρουμε το Κύπελλο και τα υπόλοιπα παιχνίδια» τόνισε ο Αβραάμ Παπαδόπουλος. Ετσι, χωρίς να χάνεται χρόνος, ξεκίνησε χθες η προετοιμασία της ομάδας για το εντός έδρας παιχνίδι της Πέμπτης (20.00) με τον Πανθρακικό για το Κύπελλο. Οσοι αγωνίστηκαν στο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό έκαναν χθες αποθεραπεία, ενώ οι υπόλοιποι, πλην του Πάμπλο Κοντρέρας, γυμνάστηκαν κανονικά. Ο Χιλιανός σέντερ μπακ, που αντιμετώπισε τις προηγούμενες ημέρες προβλήματα στους προσαγωγούς εξαιτίας κόπωσης, ακολούθησε έντονο ατομικό πρόγραμμα στο γήπεδο. Την αναμέτρηση ορίστηκε να διευθύνει ο Χαράλαμπος Καλογερόπουλος (Αθηνών).
Χάρης Δάντσης
