my1521: Η τεχνολογία στην υπηρεσία του πολίτη

Μέσα από μια σύγχρονη εμπειρία εξυπηρέτησης

Η καθημερινότητα εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και μαζί της εξελίσσονται και οι ανάγκες των πολιτών για πιο άμεση και απλή επικοινωνία με τις δημόσιες υπηρεσίες. Οι πολίτες αναζητούν λύσεις που εξοικονομούν χρόνο, προσφέρουν διαφάνεια και ενισχύουν την εμπιστοσύνη τους στη διαδικασία – μέσα από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση, και όχι απλώς μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών.

Άλλωστε, όλοι έχουμε βρεθεί στη στιγμή που χρειαζόμαστε γρήγορες και ξεκάθαρες απαντήσεις για θέματα της καθημερινότητάς μας που σχετίζονται με δημόσιους φορείς. Πώς εύκολα μπορούμε να λάβουμε τις σωστές κατευθύνσεις και οδηγίες και εν τέλει το αίτημά μας να διεκπεραιωθεί, όσο πιο έγκαιρα γίνεται.

Σε αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση, το my1521 φέρνει μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης. Μέσα από μια σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα, η τεχνολογία αξιοποιείται έτσι, ώστε η επικοινωνία με το Κράτος να γίνει πιο άμεση, πιο κατανοητή και πιο φιλική προς τον πολίτη.

Πρόκειται για ένα νέο, ολοκληρωμένο και πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης, που ενοποιεί την τηλεφωνική γραμμή 1521 με την ψηφιακή πλατφόρμα 1521.aade.gr

Με τη βοήθεια σύγχρονων CRM εργαλείων και τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης, κάθε αίτημα καταγράφεται, παρακολουθείται και απαντάται με ταχύτητα και διαφάνεια. Αυτό σημαίνει λιγότερες καθυστερήσεις, λιγότερη γραφειοκρατία και περισσότερη σιγουριά για τον πολίτη.

Για την καλύτερη εμπειρία, το my1521 δίνει στον πολίτη τη δυνατότητα να υποβάλει το αίτημά του απευθείας στην πλατφόρμα, επιλέγοντας τον τρόπο που θέλει να ενημερωθεί – είτε τηλεφωνικά, είτε με email. Με αυτόν τον τρόπο, η επικοινωνία γίνεται πιο προσωποποιημένη, γρήγορη και οργανωμένη, χωρίς να χρειάζεται να καλεί επανειλημμένα ή να περιμένει σε ουρές αναμονής.

Για τον πολίτη και την επιχείρηση αυτό σημαίνει:

  • πιο γρήγορη και ξεκάθαρη ενημέρωση
  • λιγότερα επαναλαμβανόμενα βήματα
  • μεγαλύτερη αξιοπιστία σε κάθε αλληλεπίδραση

Το έργο δεν αποτελεί απλώς μια νέα υπηρεσία· είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες του ψηφιακού μετασχηματισμού της Δημόσιας Διοίκησης, που υλοποιήθηκε με τη συνεργασία εξειδικευμένων εταιρειών και αποδεικνύει πώς η τεχνολογία μπορεί να αλλάξει τη σχέση κράτους–πολίτη, καθιστώντας την πιο απλή και πιο ανθρώπινη.

Πίσω από το my1521 βρίσκεται η συνεργασία κορυφαίων εταιρειών τεχνολογίας και συμβουλευτικών υπηρεσιών. Η CHOOSE, σε συνεργασία με τις COSMOTE e-Value και EY, συνέβαλε καθοριστικά στον σχεδιασμό της εμπειρίας των πολιτών, στην ανάπτυξη προηγμένων ψηφιακών εργαλείων και στην ολοκληρωμένη αρχιτεκτονική πολυκαναλικής εξυπηρέτησης. Με την εμπειρία της σε έργα omni-channel επικοινωνίας, η CHOOSE αξιοποιεί την καινοτομία για να καλύψει τις σύγχρονες ανάγκες των πολιτών, πάντα μέσα από μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση που βάζει τον χρήστη στο επίκεντρο της εμπειρίας.

Το my1521 αποτελεί ορόσημο στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Δημόσιας Διοίκησης και ανοίγει τον δρόμο για την εφαρμογή αντίστοιχων λύσεων και σε άλλους κλάδους που βασίζονται στην άμεση εξυπηρέτηση – από την τραπεζική μέχρι τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας.

Η τεχνολογία είναι εδώ. Και όταν αξιοποιείται με στρατηγικό σχεδιασμό και ανθρώπινο πρόσωπο, μπορεί να αλλάξει ριζικά την εμπειρία εξυπηρέτησης για όλους.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη πριν από τα 62 έτη – Αναλυτικός οδηγός...

Η «δημοκρατία» παρουσιάζει έναν αναλυτικό οδηγό με όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται και διαφέρουν από Ταμείο σε Ταμείο   Χιλιάδες εργαζόμενοι που ασφαλίστηκαν πριν από...

Πώς μας κοροϊδεύουν με το ελαιόλαδο – Η λεπτομέρεια στις ετικέτες που προδίδει...

Δεν είναι όλα τα ελαιόλαδα που βλέπουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ αυτό που υπόσχονται. Σύμφωνα με το αμερικανικό περιοδικό Epicurious, μια μικρή αλλά...

Κ. Αϊβαλιώτης: Μόνο έτσι παίρνουν το μήνυμα

Το think tank «Adie» έχει παρέμβαση στις Βρυξέλλες εδώ και χρόνια. Στην τελευταία έκθεσή του αναφέρει ότι το οικονομικό σφίξιμο της Τουρκίας είναι τόσο...

Αποκάλυψη για το πάρτι στα ΕΛ.ΤΑ.: Ο Σκλήκας διπλασίασε σε έξι μήνες τον...

Συνεχίζονται οι αποκαλύψεις για τη θητεία του πρώην πλέον διευθύνοντος συμβούλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων, Γρηγόρη Σκλήκα. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dimokratia.gr, ο μισθός...

Σημεία και τέρατα στο Κτηματολόγιο

Εγγραφο-φωτιά στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία από ομάδα επιστημόνων που εργάζεται στον οργανισμό κάνει λόγο για μεγάλο φαγοπότι με τα κονδύλια του Ταμείου Ανάκαμψης Λερναία Υδρα θυμίζουν...

Mαρτυρία από θύμα επίθεσης του Φανούρη και του γαμπρού του: «Ήμουν δέκα μέρες...

Μια νέα μαρτυρία από τα Βορίζια έρχεται να ρίξει φως στο παρελθόν ανθρώπων που εμπλέκονται στη βεντέτα του χωριού.Άνδρας που ισχυρίζεται πως έπεσε θύμα...

Παρέμβαση – καταπέλτης Κοκοτσάκη για τα Τέμπη: «Τα κρίσιμα στοιχεία παραμένουν πάνω στα...

Ο Βασίλης Κοκοτσάκης, μέλος της ομάδας τεχνικών συμβούλων συγγενών θυμάτων των Τεμπών έκανε μια μακροσκελή ανάρτηση στο facebook, με την οποία ανέλυσε την εστίαση...

Ενοχλημένη η πρεσβεία για το απαγορευτικό Μητσοτάκη – Συνάντηση Κίμπερλι με Τασούλα

Ακούγεται απίστευτο (και ακατανόητο), αλλά οι πληροφορίες μας επιμένουν ότι είναι πραγματικό γεγονός: Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τηλεφώνησε σε υπουργούς που είχαν δηλώσει επίσημα...

Φτώχεια καταραμένη

Εμείς τα λέγαμε ότι υπάρχει φτώχεια, αλλά η κυρία Σακελλαροπούλου, καλοβολεμένη ούσα στον προεδρικό θώκο, δεν μας πίστευε. Αλλωστε, είχε και αγωνίες αν ο...

Θήβα: Ρομά κάλεσαν ασθενοφόρο σε καταυλισμό και το λιθοβόλησαν για να “σπάσουν πλάκα”!

Σε μια αδιανόητη πράξη προέβησαν ομάδα Ρομά από τον καταυλισμό στο Πυρί της Θήβας που κάλεσαν ασθενοφόρο για να μεταφέρει ασθενή, όμως όταν έφτασε...







Advertisement 3
spot_img

Ροή ειδήσεων





spot_img

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ