Σκηνές τρόμου εκτυλίχθηκαν στο Περιστέρι το βράδυ της Κυριακής, όταν επτά οπλισμένοι ανήλικοι συνελήφθησαν από την αστυνομία λίγο πριν ξεσπάσει αιματηρή σύρραξη μεταξύ συμμοριών. Οι νεαροί, έχοντας στην κατοχή τους λοστούς και άλλα επικίνδυνα αντικείμενα, είχαν δώσει «ραντεβού» σε κεντρικό σημείο της περιοχής, με την αιτία της επικείμενης σύγκρουσης να φέρεται πως ήταν οι διαφορές για μια κοπέλα.
Η δράση των ανηλίκων καταγράφηκε σε βίντεο-ντοκουμέντο που μετέδωσε ο ΑΝΤ1, όπου διακρίνονται οι ομάδες να κινούνται με απειλητικές διαθέσεις. Η επέμβαση της Ελληνικής Αστυνομίας, κατόπιν κλήσης από πολίτη που αντιλήφθηκε την κατάσταση, απέτρεψε τα χειρότερα, με τους συλληφθέντες να κατηγορούνται για παραβάσεις του νόμου περί όπλων.
Το περιστατικό αυτό αποτελεί δυστυχώς μόνο την κορυφή του παγόβουνου για τους κατοίκους της περιοχής, οι οποίοι καταγγέλλουν ότι η καθημερινότητά τους έχει μετατραπεί σε εφιάλτη. «Εμείς φοβόμαστε που μένουμε στο σπίτι μας», δηλώνουν χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ότι οι συμπλοκές, ακόμη και με τη χρήση όπλων, συμβαίνουν πλέον σε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.
Η αγανάκτηση των κατοίκων είναι διάχυτη, καθώς, πέραν των βίαιων επιθέσεων, καταγγέλλουν ότι οι συμμορίες των ανηλίκων επιδίδονται συστηματικά στη διακίνηση ναρκωτικών ακριβώς έξω από τα σπίτια τους. Η κύρια ανησυχία των γονέων είναι η προστασία των δικών τους παιδιών από τον κίνδυνο να παρασυρθούν ή να εμπλακούν στα δίκτυα της παραβατικότητας που έχουν απλώσει οι νεαρές συμμορίες στη γειτονιά τους.
