«Κολλημένα» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης βρίσκονται εδώ και τρεις εβδομάδες χιλιάδες κοντέινερ λόγω των capital controls. Εξαιτίας των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν με τις τραπεζικές συναλλαγές και τους ελέγχους κεφαλαίων, είναι πρακτικά αδύνατο να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους, με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται με αποθήκευτρα, δημιουργώντας ακόμη ένα οικονομικό πρόβλημα για τις ήδη δοκιμαζόμενες επιχειρήσεις.
Οι επιχειρηματίες πιέζουν για τα εγκλωβισμένα εμπορευματοκιβώτια και ζητούν από τον ΟΛΘ να μην επιβαρυνθούν οι επιχειρήσεις με αποθήκευτρα. Ηδη, στην περίπτωση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, φορείς των επιχειρηματιών έχουν ζητήσει από τη διοίκηση να εξετάσει τρόπους για την ελάφρυνση όσων έχουν «εγκλωβισμένα» κοντέινερ. Το θέμα ετέθη και στη σύσκεψη της διοίκησης του λιμανιού τις προηγούμενες ημέρες, στην οποία συμμετείχαν εκπρόσωποι του δήμου, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Β. Ελλάδος (ΣΕΒΕ), του Συλλόγου Εκτελωνιστών, των επιμελητηρίων (Εμποροβιομηχανικό – ΕΒΕΘ, Επαγγελματικό – ΕΕΘ και Βιοτεχνικό Θεσσαλονίκης – ΒΕΘ), του Εμπορικού Συλλόγου, της Ομοσπονδίας Βιοτεχνικών Σωματείων Θεσσαλονίκης και του Συλλόγου Ναυτικών Πρακτόρων.
Από την πλευρά του, ο ΣΕΒΕ ζήτησε από τη διοίκηση του λιμανιού «να αντιμετωπίσει με επιείκεια το θέμα, ώστε η επιβάρυνση των επιχειρήσεων να είναι η μικρότερη δυνατή». Σε δήλωσή του ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.) Δημήτρης Μακρής ανέφερε: «Θα εξετάσουμε το θέμα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και θα βρούμε λύσεις κατά περίπτωση, αντικειμενικά και με κοινούς κανόνες».
ΑΡ. ΜΑΤΙΟΣ


